Peterina: ik heb hetzelfde vermoeden. De vorige eigenaar van de hengst wilde echter niets lossen over de hengst en zei dat hij hem weg zou gedaan hebben omwille van kniegebreken. Dit zei hij uiteraard pas nadat ik hier iets over zei. Wel was deze persoon erg geïnteresseerd in het veulen..
Baps papieren heeft hij reeds. En ik denk ook niet dat hij 1 van de grootste zal worden. Ik gok een meter in de 40
Hij staat thuis (nuja,, op privépension ) Ritje van in totaal zo'n 3-4u op de vrachtwagen. Stond op 5 minuten op de vrachtwagen.. Eerste half uur was spannend, toen ben ik er, tegen mijn principes, moeten bijblijven omdat hij onder de baar van de vrachtwagen door droop.. Daarna was hij rustig hooi aan het eten. Toegekomen, en voor de 1ste keer een stal gezien. Dat was ook eventjes (lees; zo'n 10 minuten) spannend.. Tot hij zag dat er ook een hooizak in de stal lag. Toen stond hij er vrij snel in. Heeft hij kennis gemaakt met zijn buurpaard, en begon gezellig terug hooi te eten. was na enkele minuten ook volledig gekalmeerd. Vanmiddag mag hij gaan kennis maken met zijn nieuwe weidegenootje. Ik hoop maar dat dat even vlot gaat gaan
Peterina
Geplaatst: 02-09-13 12:27
Proficiat met de nieuwe aanwinst! Krijgen wij wat foto's te zien?