[Fjord] Keuringsresultaten 2003

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 14:15

Met Perla zijn we ook naar de keuring in Heemstede geweest en zij stond derde bij de modelmerries met 37 punten. Tasja stond hier zeker zeer terecht eerste en Ulysses stond tweede(kan ook niet anders want die is van de Cruquiushoeve.
Perla is ook geen dikke fjord maar wel goed bespierd(8)
Ik kan jouw Plinka me niet herinneren. Kun je niet een foto plaatsen van haar. Als je dat niet kan kun je hem ook even mailen naar mij dan zet ik hem erop.
Ik ben ook van mening dat een fjord niet super gespierd hoeft te zijn om uithoudingsvermogen te hebben.
Perla is gespierder dan Taco, maar Taco kan veel langer en harder blijven lopen.

Op deze foto zet Perla haar buik uit omdat mijn zus staat aan te singelen. Als je de buik weg denkt zie je dat Perla ook een smal en klein model is (ong. 1.40m)

Afbeelding

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:05

Perla is echt mooi! Kwijl
Die 37 punten heeft ze verdiend!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 23:26

Nou RB had inderdaad ook een buikje en kreeg ook die eerst premie. In de winter als de wei kaal is wordt hij altijd dunner (maar dat zie je niet zo door al het haar) denk niet dat hij dan ook een 7 vor gespierdheid zou krijgen.