Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi diertje hoor, daar gaat ze vast een boel lol mee beleven!
kappiegirl schreef:Ja ik heb geen minpunten gezien of opgemerkt ze zien er allemaal goed uit en het bloed is voor medicatie voor mensen die niet zwanger kunnen worden zelf dus ook een goed doel vind ik zelf, er zijn een aantal mensen in de familie en vriendenkring die niet zwanger kunnen worden zelf en mede dankzij deze merries wel een kindje hebben kunnen krijgen. De merries en hengsten lopen er netjes bij en tsja van 250ponys zullen et vast wel bij zitten die er misschien wat minder uit zien maar dat hou je altijd wel. Ze krijgen kwalitatief goed hooi en voordroogkuil en ben helemaal door gelicht door de eigenaren van de boerderij. Naast de pony's hebben ze ook een kalverboerderij en een splinter nieuwe prachtige stal met enorm veel ruimte prachtige accommodatie. Ach er zijn altijd mensen die dit niets vinden daar ben ik me geheel van bewust maar ik vond het doelwaar hun voor tappen en de manier waar op heel netjes en gaat allemaal heel rustig en hygiënisch. Als dit allemaal niet het geval was en er waren geen goede verhalen dan hadden we nieteens gaan kijken denk ik... Maar het contact was van het begin af aan heel open en je kan ennl mag alles vragen wat je wilt. Je krijgt overal netjes antwoord op. Vandaar dat we dus voor een volgend veulen gewoon weer terug gaan. Het is jammer dat ze niett fokken met papier maar goed daar heb ik geen problemen mee... We hebben een geweldig veulen!