Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zou daar persoonlijk niet blij mee zijn en er ook achteraan gaan zitten dat het dier over geschreven wordt. Paard is immers verkocht en dan wil ik het ook niet meer op mijn naam hebben. Om het vanwege de kosten niet te doen vind ik helemaal apart, we gaan wel op wedstrijd wat geld kost, kopen 1001 setjes omdat we dat zo schattig vinden en geven bakken met geld uit aan verzorging, harnachement, da kosten etc maar éénmalig een paar rottige centen uitgeven om het paard daadwerkelijk op je eigen naam over te laten zetten is dan te duur ? Sorry hoor maar dat gaat er bij mij dus niet in en vind ik ook meer dan kinderachtig!! First_Unique schreef:Ik heb een aantal jaar terug toevallig mijn paard op mijn eigen naam laten zetten. Stond voorheen op mijn vader zijn naam, ook zelf gefokt.. Heb centjes betaald en toen ik het paspoort terugkreeg stond mijn naam niet in het paspoort.. Vanwegen een zeer heftige tijd ook niets meer mee gedaan maar ben best benieuwd of ik dat nu nog op zou kunnen laten lossen.. T is voor ons geen grote ramp of mijn vader zijn naam er nou in staat of die van mij, maar vreemd vond ik het wel :p
Is het niet zo dat degene die de dierenartsrekeningen etc betaald, die de wettige eigenaar van het paard is? Want dat doe ik dan weer wel :p
Bassenqua schreef:Ik vind het enigszins apart om een paard op de naam van de oude eigenaar te laten staanIk zou daar persoonlijk niet blij mee zijn en er ook achteraan gaan zitten dat het dier over geschreven wordt. Paard is immers verkocht en dan wil ik het ook niet meer op mijn naam hebben. Om het vanwege de kosten niet te doen vind ik helemaal apart, we gaan wel op wedstrijd wat geld kost, kopen 1001 setjes omdat we dat zo schattig vinden en geven bakken met geld uit aan verzorging, harnachement, da kosten etc maar éénmalig een paar rottige centen uitgeven om het paard daadwerkelijk op je eigen naam over te laten zetten is dan te duur ? Sorry hoor maar dat gaat er bij mij dus niet in en vind ik ook meer dan kinderachtig!!