Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
little_birdy schreef:ach het is maar een grapje hoor
ik zie net dat je 29 bent kom op joh ,
ik dacht dat ts 14 was oid .....
Werkt het beste
MiniLoe schreef:Ik zou me er niet druk om kunnen maken.
Als je paardje niet te dik is dan weet jij wel beter toch.
Als je shet wel te dik is dan is het tijd om er iets aan te doen.
Zonde van je energie, gewoon lekker je ding doen.
Zovaak als ik niet hoor: is die in de was gekrompen, heej daar loopt een hond...
Vooral op straat, op stal de kleinste maar iedereen vind hen onwijs tof.
Van die opmerkingen lig ik niet wakker, ik weet wat mn shet is en voor me betekend.

Kitten84 schreef:'normale' mensen er mee omgaan.
matasja schreef:hoe dan ook een walgelijke opmerking van een nieuwe klant, en dat de pensionbaas daar nog een schepje bovenop doet vind ik op zijn zachtst gezegd ook niet netjes...
zo ga je als nieuweling niet met andere pensionklanten om, dat had hij haar ook duidelijk kunnen maken ipv meelachen.
ik zou er ook echt niet van gediend zijn als iemand zoiets tegen mij zegt, trek me dat hoe dan ook aan, al is het maar een "grapje".
een opmerking terugplaatsen is in mijn ogen niet nodig, maar zou er wel een keer op terug komen, gewoon in de wandelgang even zeggen dat zoiets niet tegen je gezegd hoeft te worden, dat het jouw alles is en het pijn doet als zoiets gezegd word. misschien komt er dan nog een grijntje fatsoen of schaamte in zodat ze haar excuus aanbied, of er op zijn minst even over nadenkt dat je mensen hiermee raakt...
smurffie schreef:Ik weet niet of de onderste foto in je profiel up to date is, maar daar heeft ze wel een puntje..
Op die foto is de pony flink te zwaar. Echter worden ze dat niet van een pluk hooi.
Hooi mag ook een dikke pony prima eten, vaak halen ze te veel suikers en vetten van het weiland.
Waarschijnlijk heeft deze dame zich dus niet zo verdiept in het voeren van haar paarden, lekker laten praten dus.