pukpaleis schreef:Ten eerste ik ben verrast door het grote aan al reacties en het geringe aantal suggesties
Wellicht kan je een nar in dienst nemen, inplaats van Bokt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pukpaleis schreef:
Wat betreft Flemmingh, heb ruimschoots ervaring met nakomelingen en ook met hun röngtenfoto's ,weet dus zeker dat het een OCD vererver is.
is ook logisch als je ziet hoe zijn nakomelingen groeien,echte snelle groeiers,dus ook meer kans op een groeistoornis: O.C.D
Dus nogmaals suggesties??
pukpaleis schreef:Dus nogmaals suggesties?? ,het betreft een keurmerrie met een "oninteressante afstamming" met als voordeel dat geen enkele dekhengst dit bloed voert en dus aalle combinaties in principe zouden kunnen. Heb toch duidelijk + en - punten merrie aangegeven zou foto daar iets aan toevoegen?? ben benieuwd![]()
pukpaleis schreef:Ten eerste ik ben verrast door het grote aan al reacties en het geringe aantal suggesties.![]()
Tuschinski,ja staat zeker op het lijstje![]()
Jazz, valt voor mij af kwa karakter,sorry liefhebbers, idem Olivi![]()
Orame,wat moet ik daar mee dat is toch geen dressuur en zeker geen souplesse
Alabaster ken ik niet goed genoeg maar bedankt voor de suggestie
Ferro, zou kunnen maar verfijnt volgens mij niet
Goodtimes had ik al weggestreept
Jetset,ik wou verfijnen niet vergroten, Zortin,ooit een hele goede gehad maar zeker geen hengst die in mijn ogen bloed meegeeft (goeie kwam uit een Saros xx moeder)
Wat betreft Flemmingh, heb ruimschoots ervaring met nakomelingen en ook met hun röngtenfoto's ,weet dus zeker dat het een OCD vererver is.
is ook logisch als je ziet hoe zijn nakomelingen groeien,echte snelle groeiers,dus ook meer kans op een groeistoornis: O.C.D
Dus nogmaals suggesties?? ,het betreft een keurmerrie met een "oninteressante afstamming" met als voordeel dat geen enkele dekhengst dit bloed voert en dus aalle combinaties in principe zouden kunnen. Heb toch duidelijk + en - punten merrie aangegeven zou foto daar iets aan toevoegen?? ben benieuwd![]()
pukpaleis schreef:Wat betreft Flemmingh, heb ruimschoots ervaring met nakomelingen en ook met hun röngtenfoto's ,weet dus zeker dat het een OCD vererver is.
pukpaleis schreef:Ben voor volgend jaar op zoek naar een dressuur hengst die veel bloed(uitdrukking) vererft maar liefst geen volledig volbloed en/of trahkener (i.v.m. F1 effect), heb vooral chique hoofdje, meer ras en uitstraling nodig. Merrie vererft zeker maat, lengte,takt en balans. Maar schiet tekort in souplesse....
Suggesties??![]()
(Gribaldi is een trak, Stravinsky een volbloed op wacht,Goodtimes géén echte dressuur-hengst, dus wees iets origineler )
Sjuimpje schreef:als Tuschinski je aanspreekt zou je ook kunnen denken aan Obelisk, komt uit dezelfde moeder.
Sjuimpje schreef:Overigens:
Als je paard zelf geen mooi hoofd heeft zou ik niet zo snel naar een hengst met Pion in de pedigree grijpen. Maar is beetje lastig beoordelen aangezien de afstamming van jou merrie niet vermeld wordt.