Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
flettie schreef:Als je in de categorie van O'Malley denkt, kun je m.i. ook gaan denken aan ITS Bandit van bokker JPTinkers.
Zelfde type maar staat een stuk dichterbij.
galley schreef:flettie schreef:Als je in de categorie van O'Malley denkt, kun je m.i. ook gaan denken aan ITS Bandit van bokker JPTinkers.
Bandit heeft een enorm lang hoofd, en als ik iets niet mooi vind...

) 
haha lemonyellie schreef:In Oirsbeek staat deze hengst:
http://www.tinkerhengstbing.nl/
Alleen het dekgeld is 550 euro, dus hij is niet echt goedkoop
Hij is daar gefokt bij stoetrij de ierse tinker
galley schreef:Ik zit momenteel sterk te denken aan o'malley. Er is nog beperkt sperma beschikbaar en hij heeft een houw die wel mooi bij haar zou passen. Hij is enkel misschien niet zo zeer 'veredelend' als ik zou willen.
galley schreef:flettie schreef:Als je in de categorie van O'Malley denkt, kun je m.i. ook gaan denken aan ITS Bandit van bokker JPTinkers.
Bandit heeft een enorm lang hoofd, en als ik iets niet mooi vind...
En O'Mally zijn hoofd is nog veel lomper 
HijadelaLuna schreef:Gelukkig krijg je Bandit niet in de wei, enkel zijn nakomeling, waar ook de helft aan bloed van jouw merrie in zit![]()
En O'Mally zijn hoofd is nog veel lomper
Wat dacht je van bijvoorbeeld Silver Cash of Yellow Fellow? Die hebben beiden ook een fijn hoofdje en geven dat door. Dekken beiden natuurlijk, ze staan nabij Den Bosch.