En de acteurs hebben stand-ins die veel kleiner zijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Traiectum schreef:De scenes waar je de echte acteurs, dus niet de kleinere stand-ins, ziet, dat zijn gewone grote paarden met kostuums aan. Er zijn een paar scenes waar de vacht niet helemaal meebeweegt. Als je een man als Richard Armitage, die over de 1.90 is, op een echte IJslander zet dan kan hij meelopen, maar in de film is alles in verhouding. Op de aftiteling staan een paar mensen vermeld als "horse costumers" oid.
XEefjuhX schreef:Traiectum schreef:De scenes waar je de echte acteurs, dus niet de kleinere stand-ins, ziet, dat zijn gewone grote paarden met kostuums aan. Er zijn een paar scenes waar de vacht niet helemaal meebeweegt. Als je een man als Richard Armitage, die over de 1.90 is, op een echte IJslander zet dan kan hij meelopen, maar in de film is alles in verhouding. Op de aftiteling staan een paar mensen vermeld als "horse costumers" oid.
heb je miss een link van dat filmpje of een behind-the-scenes?
Ik ben wel benieuwd nu
Traiectum schreef:Nee, ik bedoel echt een scene in de film, daar heb ik het gezien. 't duidelijkst is het in de eerste scene dat de dwergen rijden (wanneer Bilbo achter ze aanrent), en Thorin's paard met z'n staart zwiept.