1ste bez. De Krack C x Gribaldi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:39

Pipo schreef:
Verder viel het me mee, dat er geen een zijn nek gebroken heeft bij het losspringen. Als je studeert voor kamikazepiloot, dan had je er vandaag wel eentje kunnen kopen Haha!

Ach, morgen ga ik de springjongens maar eens bekijken. Want als ik ooit zelf ga fokken, weet ik nu al, dat ik liever een springgericht wil fokken, met een hengst die goede basisgangen bezit, dan een dressuurgericht dier, die zijn nek breekt over een luciferstokje Haha!

Toch draafde Joop van Uytert zelf best goed Haha! En kon ik jammer genoeg de eigenaar van de Hemmingway x Wellington niet spotten Haha!

Er liep zoveel bagger rond vandaag dat we meer druk waren met andere dingen......
Hahah Joop inderdaad, die draafde af en toe beter dan de paarden die hij voorstelde Haha!
En Jacques, jezus die vent lijkt wel 65 met dat oudbollige jasje van hem aan, en aan een nieuw kapsel en een nieuwe bril is hij ook wel toe en de ander hoge heer uit de hengstkeuringscommissie, ben zn naam even kwijt... Die kerel had gewoon hakschoenen aan, waarschijnlijk omdat hij anders nog kleiner was dan Arie Hamoen Haha!
Hahaha de hengsten waren af en toe om te huilen maar er was genoeg om te lachen. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:43

Tja...........Jaq moet inderdaad mee voor de metamorphose.........Pieter Kersten die had zijn hakjes aangedaan, ook trouwens niet overbodig voor shopping op de pc hooft Haha!

Joop loopt mooi met de achterhand naar achteren, jammer dat Stal HEndrix niet gespot werd Haha!
Ada had Ari netjes aangekleed.................verder was het ook een soort nichtenparade Haha! Alleen nu vermengt met paardenboeren, die zie je nooit tijdens de parade in Amsterdam Haha!

Blijft leuk..........mensen beoordelen!

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:45

Pipo"]
[quote="Franske schreef:
Pipo! Post morgen hoe het was weer he, want heb jammer genoeg geen tijd om morgen te gaan, maar vind het op papier een mooie dag!

Ja ik zal zeker verslag uitbrengen van mijn bevingen,
[/quote]

Gaan ze zo hoog springen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:48

Laat mij nou een typfoutje maken..................iedereen heeft zijn mindere kanten. Kan verdorie niet overal goed in zijn Haha!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:48

Pipo schreef:
Tja...........Jaq moet inderdaad mee voor de metamorphose.........Pieter Kersten die had zijn hakjes aangedaan, ook trouwens niet overbodig voor shopping op de pc hooft Haha!

Joop loopt mooi met de achterhand naar achteren, jammer dat Stal HEndrix niet gespot werd Haha!
Ada had Ari netjes aangekleed.................verder was het ook een soort nichtenparade Haha! Alleen nu vermengt met paardenboeren, die zie je nooit tijdens de parade in Amsterdam Haha!

Blijft leuk..........mensen beoordelen!

Hmm vond dat jongetje dat bij de nr 228 hoorde niet verkeerd hoor, maar ja dan hebben we weer de discussie is ie nicht of niet.....? Ik vind van niet Haha!

Owh en Adriana: we hebben je "potentiele ijzeren man" gespot. Jezus die mag ook mee naar de PC Hoofd, en een kleurspoeling mag ook wel, want op die leeftijd al grijs Verward Haha!
Nou genoeg gepest..... weer over tot de orde van het toppic: de hengsten.... maar hieraan merk je al, dat mensen spotten vandaan leuker was dan de hengsten aanschouwen helaas!....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:51

saluut schreef:

Hmm vond dat jongetje dat bij de nr 228 hoorde niet verkeerd hoor, maar ja dan hebben we weer de discussie is ie nicht of niet.....? Ik vind van niet Haha!

Owh en Adriana: we hebben je "potentiele ijzeren man" gespot. Jezus die mag ook mee naar de PC Hoofd, en een kleurspoeling mag ook wel, want op die leeftijd al grijs Verward Haha!
Nou
genoeg
gepest..... weer over tot de orde van het toppic: de hengsten.....

Is dat zo Verward Schijnheilig Haha! Knipoog

Die ijzerenman meneer, nou om eerlijk te zijn.....................vond ik hem niet zoooo heel lekker. Eigenlijk heeelemaaal niet lekker. Zeg Adri, jij kan toch wel beter krijgen?

Saluut, die was ABSOLUUT nicht! Haha!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:51

Excuseme"]
[quote="Pipo"][quote="Franske schreef:
Pipo! Post morgen hoe het was weer he, want heb jammer genoeg geen tijd om morgen te gaan, maar vind het op papier een mooie dag!

Ja ik zal zeker verslag uitbrengen van mijn bevingen,
[/quote]

Gaan ze zo hoog springen???
[/quote]

Ik hoop in iedergeval beter.... laat er maar een beving ontstaan hoor, beter dan een doods stilte..... Haha!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:52

Pipo"]
[quote="saluut schreef:

Nou genoeg gepest..... weer over tot de orde van het toppic: de hengsten.....

Is dat zo Verward Schijnheilig Haha! Knipoog

Die ijzerenman meneer, nou om eerlijk te zijn.....................vond ik hem niet zoooo heel lekker. Eigenlijk heeelemaaal niet lekker. Zeg Adri, jij kan toch wel beter krijgen?

Saluut, die was ABSOLUUT nicht! Haha!
[/quote]

Nichten kijken niet Naar vrouwen! Verward Schijnheilig toch? Haha!

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:56

saluut schreef:
En Jacques, jezus die vent lijkt wel 65 met dat oudbollige jasje van hem aan, en aan een nieuw kapsel en een nieuwe bril is hij ook wel toe

Pff...wat een commentaar zeg! Waren de hengsten dan echt zó oninteressant?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:00

Hahaha ja! De meeste wel ja!
En dan heb je tijd om als "mode keruingscommissie", de keuringsheren eens onder de loep te nemen Haha!

Grappig trouwens dat je alleen het commentaar over Jacques quote.... Klopt het beeld met de poster boven je bed nu niet meer? Tong uitsteken

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:03

saluut schreef:
En dan heb je tijd om als "mode keruingscommissie", de keuringsheren eens onder de loep te nemen Haha!

Grappig trouwens dat je alleen het commentaar over Jacques quote.... Klopt het beeld met de poster boven je bed nu niet meer? Tong uitsteken

Pff...wat een niveau!

Die quote over Jacques was om aan te geven wat voor dom commentaar jij levert.
Laatst bijgewerkt door MissHIS op 21-11-03 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:03

Pieter Kersten zag er anders ook knap beroerd uit. En over Frenk Jespers durf ik het geeneens te hebben.

Men.............wat een kleurloos type............

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:05

Waar het om gaat is of ze hun werk goed doen...

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:05

MissHIS"]
[quote="saluut schreef:

Pff zeiktrien.

Die quote over Jacques was om aan te geven wat voor dom commentaar jij levert.
[/quote]

Ik zeik niet, in constateer alleen! Schijnheilig
Je hebt namelijk precies de anderen er tussen uit gehaald, Jacques stond in het midden van al mijn commentaar (Joop, jacques, pieter) . Dus je hebt de rest van mijn commentaar op de heren weggehaald Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:06

MissHIS schreef:

Klopt, en daar twijfel ik al hard aan, dus heb ze modetechnisch ook maar even onder de loep genomen Haha!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:07

MissHIS schreef:

Hap Hap Hap, heb je honger?? Haha! hahahahah

Nee, trouwens, een van de beteren van vandaag, lieten ze niet door.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:18

Pipo"]
[quote="MissHIS schreef:

Klopt, en daar twijfel ik al hard aan, dus heb ze modetechnisch ook maar even onder de loep genomen Haha!
[/quote]

Dat jij tijd hebt om 2 dagen naar ermelo te gaan, jouw film gaat toch in premiere?

En ik krijg van J ook geen natte d**s.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 22:22

Dames!!!!!!
Dit was een zeer serieus topic, met nadruk op WAS! Knipoog
Jullie zijn ook niet normaal he, hahaha.

In ieder geval bedankt voor de info. Ik zal de hengst dan wel op de HK zien.
Dat hij door was, dat wist ik al. Vandaar ook mijn vraagje Lachen
Iemand toevallig foto's?

Ha, A3, is ie gespot. ~~}>
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 21-11-03 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:22

Excuseme schreef:

Nee die mensen zijn ERG zeldzaam Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:22

Ja mocht vrij van hogerop, omdat ik een vette klant had gescoord deze week. Vonden ze het een goed idee dat ik ging relaxen in Ermelo..............................Haha! Verder zijn er wat belangrijke organisatorische dingen blijven liggen, maar die zullen dit weekend maar gedaan moeten worden.

Natte d**s??????????? Die heb jij toch niet, jij bent toch van het geslacht strak pl*ssertje?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:23

chantal1 schreef:
Dames!!!!!!
Dit was een zeer serieus topic, met nadruk op WAS! Knipoog
Jullie zijn ook niet normaal he, hahaha.

In ieder geval bedankt voor de info. Ik zal de hengst dan wel op de HK zien.
Dat hij door was, dat wist ik al. Vandaar ook mijn vraagje Lachen
Iemand toevallig foto's?

Ha, A3, is ie gespot.

Ja haar man van Ijzer zat voor me.... Haha!
Laatst bijgewerkt door Pino24 op 21-11-03 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:23

saluut"]
[quote="Excuseme schreef:

[/quote]

Alleen voor blinden en slechthorenden.........maar goed daar moet ook volk voor rondlopen Knipoog

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-03 22:24

Zeg Piep, ga je nog 4 december?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:25

Pipo"]
[quote="saluut"][quote="Excuseme schreef:

[/quote]

Alleen voor blinden en slechthorenden.........maar goed daar moet ook volk voor rondlopen Knipoog
[/quote]

Of voor mensen die meer voor "kennis" dan uiterlijke kenmerken gaan. Daar is natuurlijk ook wel iets voor te zeggen... Tong uitsteken Schijnheilig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 22:26

Denk van wel Chantal..................maar gaan we paarden spotten, of mannen spotten.

Of allebei Haha!

Al met al is de bevestiging wederom gekomen......................geen paardenman voor Piep. Haha!