[TI] Tinkerrit Loonse en Drunense Duinen 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

freakish1977

Re: Tinkerrit Loonse en Drunense Duinen 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:57

16juni?????
Ik dacht dat het 23 juni was..... :?

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 10:08

Hahaha ik had express ook 23 juni erachter gezet haha..er staat aanmelden VOOR 16 juni op email adres voor de tinkerrit van 23 juni; ) haha

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 02:02

Het lijkt me zo geweldig zoiets, maar ben helaas niet zo'n held :o , Bonny is nu niet drachtig en heeft geen veulen aan de voet dus het kan makkelijk, ik heb geen bijrijdster meer anders zou ik haar lekker mee laten gaan. :j
Ik heb een vriendin aangeboden met haar te gaan, wacht nog reactie af ze komt niet echt uit de buurt en werkt vaak in het weekeind dus kan best begrijpen dat het niet gaat lukken. :)
Mocht het niet gaan lukken heb ik hier dus een tinker die best mee zou willen, buiten geen slome tinker in tegendeel ze vind het buiten erg leuk. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 06:39

mnkortleve schreef:
Het lijkt me zo geweldig zoiets, maar ben helaas niet zo'n held :o , Bonny is nu niet drachtig en heeft geen veulen aan de voet dus het kan makkelijk, ik heb geen bijrijdster meer anders zou ik haar lekker mee laten gaan. :j
Ik heb een vriendin aangeboden met haar te gaan, wacht nog reactie af ze komt niet echt uit de buurt en werkt vaak in het weekeind dus kan best begrijpen dat het niet gaat lukken. :)
Mocht het niet gaan lukken heb ik hier dus een tinker die best mee zou willen, buiten geen slome tinker in tegendeel ze vind het buiten erg leuk. :D

Ik ben zelf ook niet zo n held hoor! Gewoon meegaan joh :)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 07:45

mnkortleve schreef:

We maken er een rustige rit van, zeker omdat de meeste paarden het mulle zand niet gewend zijn. Galop gaan we zeker wel doen, maar voor de mensen die niet willen galopperen, kunnen we de groep ook splitsen om even later weer bij elkaar te komen. Jill en ik kennen beide de weg goed, dus splitsen is echt geen probleem. Samen buitenrijden is ook samen rekening houden met elkaar he!
De vorige rit van het NSVT in de duinen is zeer rustig verlopen. We hebben wel met de hele groep een rengalopje op het zand gedaan, maar als er mensen bij waren geweest die dat niet hadden gewild, hadden we de groep opgesplitst. Veiligheid staat voorop!

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 08:35

Ja zo is het! We gaan met een groep en houden gewoon rekening met elkaar..Het moet vooral GEZELLIG zijn haha:)..We maken er gewoon een gezellige ontspannen rit van:)..Dat gaat helemaal goed komen!

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 10:44

Ik hou deze dag nog even in mijn achterhoofd. Zou graag mee gaan maar wil even kijken hoe het met conditie van paardenbeest staat tegen die tijd.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 20:25

Nog een week en dan gaan we al! Hopelijk zit het weer een beetje mee.
Vergeet niet om jezelf even in te schrijven zodat we weten wie er komen. Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar buitenritten@gmail.com
Let op! Volgend weekend is de N65 dicht tussen Den Bosch en Berkel-Enschot. Een alternatief is de A59 of de A58.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:53

Nog maar een paar dagen!!

jilleke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 23:25

jeeeeej!!!!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 23:33

Ooo zie het nu pas langs komen, jammer dat mijn merrie de conditie nog niet heeft anders had ik heel graag mee gewild! Jaloers op jullie. Hoop volgend jaar mee te kunnen..

Veel plezier zondag, wie weet kom ik jullie tegen wij lunchen regelmatig bij de klinkert!

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 10:14

ik duim HEEEEEEEEL hard voor droog weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:06

S ochtends geeft ie droog weer aan!

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:57

ik hoop het want met regen ga ik echt niet rijden, ik moet er best nog een eindje voor tuffen….

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:06

freakish1977 schreef:
ik hoop het want met regen ga ik echt niet rijden, ik moet er best nog een eindje voor tuffen….

Ja beetje regen maakt me niet uit maar heel erge regen wordt ik ook niet blij van :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:39

We staan in de cobstukken!

Afbeelding

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 22:12

Jeeh wat gaaf!

Siobhaun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 19:09

Gaaf zeg!!!! balen dat ik het te laat lees, lijkt me echt leuk om een keer te doen!!