Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
friesiszwart schreef:Ik kan mij totaal niet vinden ik het bedrag < 3500,00 euro voor een beleerde fries.
Reken even mee:
1500 / 1700 euro voor dekking en dracht (moet er ook nog een gezond veulen komen)
kosten voor het stamboek
130,00 euro per maand vanaf een maand of 6
300,00 euro hoefsmid (om de 6 weken)
45,00 euro Jaarlijkse enting
125,00 euro jaarlijkse tandarts
1000 / 1500 euro beleren en doorrijden.
Wat je nu wel heel duidleijk ziet, is dat hij nu hij weer 24 uur per dag op de wei staat hij zo extreem opkanpt. Hij begint breder te worden hij glanst weer enz.
friesiszwart schreef:Ik kan mij totaal niet vinden ik het bedrag < 3500,00 euro voor een beleerde fries.
Reken even mee:
1500 / 1700 euro voor dekking en dracht (moet er ook nog een gezond veulen komen)
kosten voor het stamboek
130,00 euro per maand vanaf een maand of 6
300,00 euro hoefsmid (om de 6 weken)
45,00 euro Jaarlijkse enting
125,00 euro jaarlijkse tandarts
1000 / 1500 euro beleren en doorrijden.
Sanne_com schreef:Ik ben hier thuis nog aan het overleggen... (helaas ,iet het er niet heel goed uit, degene met wie we bet samen wouden doen heeft twijfels -> gaat studeer over 1 jaar)
Sjolvir schreef:Sanne_com schreef:Ik ben hier thuis nog aan het overleggen... (helaas ,iet het er niet heel goed uit, degene met wie we bet samen wouden doen heeft twijfels -> gaat studeer over 1 jaar)
Wou je samen met iemand een paard kopen, niet doen, dat geeft zo'n ellende!
Als het niet nu is later wel.
Denk aan betalings problemen, of de een wil wel die dierenarts behandeling de ander niet, de een wil zus en zo
trainings methode de andere een andere, de een wil euthanasie, de ander wil hem niet missen en hem laten leven etc..
Gewoon doorsparen en langer wachten tot je het zelf allemaal kan betalen.
Het perfecte paard voor jou staat dan echt wel ergens.