Het boeit me totaal niet wie nu het eigen veulen is... ik vind de merrie er enorm schraal uitzien en ben eigenlijk van mening dat als beide veulens erbij blijven, ze bijgevoerd zouden moeten worden. Arme merrie...
Prima, maar de veulens zouden wat mij betreft ook bijgevoerd mogen worden, zodat de aanslag op de merrie minder is. Ze ziet er in mijn ogen ècht slecht uit.
prachtig dat ze dit zo goed accepteert! maak me wel een beetje zorgen om de merrie. Ze is al schraal en die twee veulies gaan haar helemaal opeten...
Inderdaad. De veulens halen alles er harder uit als dat de merrie dit bij kan eten!
Maar geweldig dat ze dit zo accepteert!
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-13 15:19
Het drietal wordt goed in de gaten gehouden door een dierenarts en een ervaren fokker. Zodra het nodig is worden ook de veulens bijgevoerd. (Misschien nu zelfs al, dat weet ik niet.) Ik bemoei me hier verder ook niet mee. De mensen die de zorg in handen hebben zijn ervaren genoeg.
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-13 23:11
Zal ik het dan maar verklappen?
Het vosje is van deze merrie zelf!
De hoofdprijs gaat naar LoveUggs omdat ze niet alleen het juiste antwoord gaf maar het ook nog eens uitgebreid uit durfde te leggen zonder te weten of het juist was.
Haha bedankt! Hou je ons wel op de hoogte hoe het met het drietal gaat?!
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-13 23:31
Ja doe ik, ik heb vandaag geen nieuws.
Motje11
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-13 21:03
Ik ben net even wezen kijken en het gaat goed met de veulens en de merrie! Ik had een paar foto's gemaakt maar die zijn niet goed gelukt omdat het binnen in de stal was. Volgende keer weer.