Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Peterina schreef:@mirgrino ... zoals ik al zei, er zijn altijd uitzonderlingen te vinden en ik heb ook zo'n geval gehad die net als bij jouw veulen ook Flaxen heeft. Maar ik heb ook al palomino's gezien/gekend die zo donker waren als die van jouw ... ze kunnen echt ook in alle tinten voorkomen en hoeven niet perse een witte staart te hebben.
Hebt jij misschien een 'droge' foto van het veulen?
Hij is wel erg licht. Volgens mij heeft hij vier witte benen/sokjes, maar ik kan het nog niet zien. Achter valt het beter te onderscheiden en heeft hij denk ik vrij hoge witte benen, voorbenen weet ik niet. Ik zal proberen wat meer foto's te schieten (bijv. van de (donkergrijze) ogen), heb de komende dagen helaas maar heel weinig tijd.

Leuk om de verschillende meningen te lezen en foto's van andere veulens te vergelijken!

- ze hebben wel gewoon graasmogelijkheden en de omheiningen worden dit jaar vervangen. Nouska schreef:SylviaIsabel schreef:Mijn roan werd ook vos/bruin geboren..
Maar werd na een hele tijd steeds witter.
Haar vader was een bonte en moeder zwart
Dus de kleur erven was niet van toepassing!
Ik denk *hoop* palomino!
Een van de ouders moet roan geweest zijn, was de bonte vader er niet een?
pretty schreef:ik heb eenzelfde veulen,met vos mama en palomino papa. De merrie heeft al altijd vos veulens gehad,maar die waren vele donkerder/roder vos,dus ik ben ook benieuwd of ze niet stiekem donker palomino wordt. Ze heeft ook echt witte benen en meer witte gloed.
Nu,uiteindelijk denk ik ook aan een lichte vos,maar we zullen het zien!
http://s59.photobucket.com/user/eposofp ... ort=3&o=12

Hij is zo leuk!