Lepel schreef:Wat voer je ?
Want als ik mijn Tinkerss brok en dergelijke bij ga voere , kan ik ervanuit gaan dat ze rasp krijgen....
Wanneer ik stop met bijvoeren , gaat het weer weg...
Jouw importmerrietje, heeft die het ook?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annemeik schreef:Je kan nog proberen:
- Sudocrem
- Cavalor Lurax
Is het nattig? Bij een friese hengst moest ik op stage elke dag fohnen en uitkammen net zo lang tot het helemaal weg was.

Woogy schreef:ik snap niet zo goed waarom iedereen alleen maar heil zoekt bij smeersels en shampoo achtige smurrie...Dat er niemand is die verder kijkt dan de neus lang is.
Huid problemen komen van binnenuit(verkeerd voeren, bacteriën etc.) je kan erop smeren wat je wilt, zolang je niet weet waar het vandaan komt zal het nooit(blijvens) over gaan.
Ik heb een oplossing voor iedereen, betaalbaar en blijvend....maar niemand wil er naar luisteren...Wil je dan wel écht je paard helpen met z'n plekken?

Woogy schreef:omdat ik geen telefoonnummers hier op een openbaar forum ga gooien. Osteopaat is niet het juiste woord gezien die kijkt naar het beweging apparaat, maar gezien het z'n titel is spreek ik hem daarmee aan. Middels haar onderzoek kan hij zeggen wat je paard heeft en daar gepaste natuurlijke medicatie op geven.
Mijn merrie had altijd gruwelijke mok, die vervolgens oversloeg in regenrot. Na een kuur van hem was het beide weg en heeft ze er nooit meer last van gehad. Onze jonge hengst had rap toen hij bij ons kwam, hem hebben we ook laten behandelen en heeft nergens meer last van...

little_king schreef:Heb je een linkje naar die derby?
Ik voer de marstall force ik zou het verschil dan wel willen weten.