Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
), ik mis wat foto`s (blote standfoto, duidelijke dressuurfoto) en je vraagprijs vind ik veel te hoog voor een Fjord. Die zijn goedkoper te krijgen. Als ik op zoek zou zijn naar een Fjord zou ik daar op afhaken.
Of juist een Fjord die hoog in de sport loopt. Hetzelfde geld natuurlijk voor bijzondere kleurtjes
Gio gaat ook verkoop in, maar valt door zijn kleur en keurings resultaat ook in hoge prijsklasse.
fjordnina schreef:Men wil een fjord altijd kopen voor een duppie, wat is dat toch? Zodra ze meer dan 1500 euro zijn, zijn ze voor de mensen die niet op zoek zijn standaard te duur.
Echter zit er in dit geval wel een kern van waarheid in. Op dit moment verkoopt er niets, zelfs de echte kwaliteitsfjorden gaan nu voor minder weg dan anders en doen er langer over. Vanuit dat oogpunt bekeken vind ik 1800 euro ook vrij ambitieus, maar wie niet waagt die niet wint.
Amber_ schreef:Toch vind ik deze merrie het ook nog niet waard Yvonne. Maar voor mooie merrie, met goed papier en keurings resultaten mag zeker meer kosten. Zeker gelijk inOf juist een Fjord die hoog in de sport loopt. Hetzelfde geld natuurlijk voor bijzondere kleurtjes
Gio gaat ook verkoop in, maar valt door zijn kleur en keurings resultaat ook in hoge prijsklasse.
Gini schreef:In die tweede advertentie staat nog altijd geen duidelijke standfoto van het paard zonder tuig, dekens,....
1800 voor een Fjord die niet echt iets wauw-gepresteerd heeft, is gewoon veel. En voor je de advertentie aanklikt staat er eigenlijk 2100 (misschien kan je dat veranderen), dan zeggen mensen al helemaal 'doei'. Voor 2000 euro kan je hier een superdeluxe D-sportpony met goede afstamming die in dressuur of jumping geklasseerd is.
Een bespreekbare prijs wil niet zeggen dat er ineens de helft betaald kan worden. Het wordt ook zo standaard in advertenties geplaats en vaak gaat het dan over 100 euro die er af kan of een tweetal extra dekens die je erbij krijgt.
)._nvds schreef:En vind het echt raar dat je dus al gaat afhaken bij 'der'
Dus je gaat voor de spelling van de eigenaar inplaats van het paard. Okeee apart