Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mirim schreef:Pavo c4l is een voer, Je moet er vrij veel van voeren om aan de benodigde vitamine en mineralen te komen.
Marstall heeft force als vitaminen / mineralen. Of de Weidekoeken.
Natuurlijk heeft Marstall ook nog veel soorten muesli, maar voor een shet voldoen alleen de vitaminen en mineralen waarschijnlijk al. Of hij/ zij moet veel arbeid verrichten, dan zou een muesli op zijn plaats kunnen zijn.
De force kun je uit de hand geven. De Weidekoeken natuurlijk ook, dat spreekt voor zich
overigens heb ik er als marstalldealer geen voordeel van, want de TS woont niet in mijn regio

Manon_S schreef:Klarinda schreef:Ik lees ook mee, want ik ben ook naar zoiets op zoek, maar heb gehoord dat ze van Muesli ook dik worden, veel suikers ofzo!
In 1 van mijn links van mijn beginpoststaat een muesli met weinig suikers en laag energie gehalte.
Speciaal voor paarden die snel dik worden dus die is misschien dan geschikt voor jouw?
mirim schreef:Er zit in het gras meestal tot nooit genoeg mineralen ...dus het gaat niet op dat een shet er niets bij hoeft te krijgen. Ze mogen dan sober zijn, het zijn toch net paardjes
Keet schreef:xSCWx schreef:Mijn pony ging van summerfit onwijs schuren. Er zat mij teveel suikers in.
Mijn merries ook. Halve staart en manen eraf.
Pavo care4life is een goede optie