Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Black_Moon schreef:Dat is wel jammer om te horen Allienda. Heel veel veel beterschap met Devin
Is voor mij echt om de hoek deze wedstrijd. Was echt ideaal geweest om te oefenen met Devin. We zijn echt met sprongen vooruit gegaan in vergelijking met vorig jaar. Dan maar gaan richten op Tinkerdag 2014!!

Dioxide schreef:@ PanniePannie: ik denk dat de meeste meer hebben aan full dekjes omdat Tinkers veelal rondgeribt en breed zijn waardoor je anders te krap uitkomt. Die van mij moet sowiezo full hebben, hehe.
Dioxide schreef:@ Allienda: dat Devin maar snel beter mag worden! Leuk dat je toch komt kijken, kun je Hendrik meteen meeten
@ PanniePannie: ik denk dat de meeste meer hebben aan full dekjes omdat Tinkers veelal rondgeribt en breed zijn waardoor je anders te krap uitkomt. Die van mij moet sowiezo full hebben, hehe.
Ik ben weer even terug bij af qua rijden, moet even door de stress van zijn verhuizing heen en goed werken aan constante buiging. Maarja, het is toch maar voor de ervaring.
Hendrik is 6 trouwens. 

ik schrik van het lage aantal inschrijvingen voor het springen zeg!
)