bouw van een bijna 4 jarig paard..,

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:09

Mijn paard ziet er ook nog erg puppy uit, is net 3 jaar oud, maargoed dat is een Tinker x Fjord en die hebben gewoon wat tijd nodig om wat meer uit te groeien!
Ik vind jou paard en jong uitzien, maargoed dat is ze natuurlijk ook gewoon nog! Geduld is een schone zaak :-) Komt vanzelf wel!

jurgella

Re: bouw van een bijna 4 jarig paard..,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 17:20

Afbeelding hier een foto van 2 weken terug onder het zadel, ( ik vind dat ze onder het zadel veel volwassener lijkt dan gewoon zonder zadel en hoofdstel enz ) wat vinden jullie ? :) en ik denk dat ze niet zo volwassen lijkt omdat ze nog bijna geen spieren heeft, :)

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:23

ik vind het wel meevallen :) haar koppie ziet er heel speels uit.
ik ken een pony die dat ook heeft, 4 jaar een een heel jong koppie. niks mis mee toch? :)

jurgella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 17:25

neen, maar het begint te beteren tegenover in het begin, ik zelf vind dit geen probleem, maar omdat er vrienden zijden dat ze dachten dat ze nog maar 2,5 jaar leek enzo en ze schrokken echt als ik zij dat ze bijna 4 wordt ;S dus daarom wou ik even jullie mening hierover :) !!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:30

Vind het gewoon een jong paard wat nog verder moet gaan uitdeien. Hetzij door de tijd, hetzij door er mee te werken. Op de foto is verder in mijn ogen weinig aparts te zien. Gewoon een paard wat wat later rijp is.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:30

Vrienden, kennissen en voor mij vreemde paardenkenners (ruiters, instructeurs, staleigenaren) schrikken juist als ik zeg dat de mijne 24 is.

Niet ieder paard ziet uit zoals die is hè.