*Stille meelezer die toch iets moet en gaat zeggen *Gefeliciteeeeerd met de kleine dame Ben stiekem wel benieuwd naar foto's van 't beebje
Conchita vader Palousa Convenance (Gribaldi) moeder Tabitha (Isala's Oriënt v Krihm x Juliette)Zag op de camera dat ze ging liggen. Toen ik buiten kwam was ze al aardig op wegBinnen no time lag ze ernaast, mijn vriend stond nog in huis te bellenChique zwart met een schabrakje op haar billen'KikkertjeMoeder en kind
Wauw gefeliciteerd!En inderdaad, die beentjes overal Mooi, chique ding hoor, ben benieuwd naar de droog foto's.
Uhh, zag net het bewijs. Geen merrie maar het is een hengst. Dus nieuwe naam.KALEIDO'S SCOPIOBetekend onderzoeken, bekijkend en als je het achter elkaar uitspreekt krijg je Kaleidoscoop in het spaans.
haha klein langpootmugje, tis een en al been.maar vreselijke mooie vlekjes veel plezier en gefeliciteerd
Ik wist helemaal niet dat Tabitha met alleen een schabrak geboren is. Dus kans is groot dat Scopio ook helemaal gaat veranderen qua kleur/tekening.Ben wel benieuwd naar de droogfoto's van moeder en ZOON.