Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

s0173957 schreef:Koele karakters, kijk naar Rubinstein-bloed.
Bv Romanov, Royal Diamond, Rubin Royal,...
mala26 schreef:Nee van bb is ook nog niks oud genoeg voor onder het zadel geloof ik. maar de nakomeling die ik ken is nu een jaarling, nu verkocht, maar die heb ik de eerste 7 mnd veel in de handen gehad en was erg braaf. vindt dat al vaak een goed iets voor de toekomst.
Dees schreef:mala26 schreef:Nee van bb is ook nog niks oud genoeg voor onder het zadel geloof ik. maar de nakomeling die ik ken is nu een jaarling, nu verkocht, maar die heb ik de eerste 7 mnd veel in de handen gehad en was erg braaf. vindt dat al vaak een goed iets voor de toekomst.
Ze zijn pas echt braaf te noemen als ze een half jaar onder het zadel lopen en nog niet stout zijn geworden.
Paarden die als veulentje kipmak waren, kunnen onder het zadel echt ineens omslaan naar bijkans nare loeders. Even afwachten dus nog

Sev schreef:Special Agent Amour!! (San Amour x Polidiktus van de Helle)
Hij is heel hoogbenig, voldoende massa, sterk achterbeen, mooie schoudervrijheid en nuchtere veulens!
De beste dressuurcijfers in Schlieckau, Westfalen maar ook BWP gekeurd dus OCD-vrij!!
Geeft erg nuchtere veulens, ik ben heel erg blij met mijn exemplaar van vorig jaar (uit een springmerrie: Castelino vd Helle x First Mate xx)
Giolli schreef:shagya schreef:Wat wil je verbeteren is altijd de 1e vraag.
Bij Jazz denk ik dan al snel aan karakter.
Ja, inderdaad. Wat minder rillerig.
Een sterk achterbeen en hoogbenig, dat zoek ik...
Emmaa_ schreef:Ik vind Houston nakomelingen altijd heel fijn en koel in het hoofd, ze staan bekend om hun sterke achterbeen
Sizzle schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind Houston nakomelingen altijd heel fijn en koel in het hoofd, ze staan bekend om hun sterke achterbeen
Ik weet niet welke jij kent, maar daar staan ze alles behalve voor bekend over het algemeen![]()
Ik vind die zwarte 'belg' wel een pracht van een dier zeg![]()
Die kende ik helemaal niet.
Rubiquil staat natuurlijk ook wel bekend om zijn brave nakomelingen, maar dan moet je merrie zelf wel een sterk achterbeen mee brengen.
Dees schreef:Is het trouwens tegenwoordig mode om bij ieder verzoek voor een hengstkeuze met Gelderse hengsten op de proppen te komen?