Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rindin schreef:Dan zou ik hem idd laten staan. Ik vond hem idd kleiner ogen dan 1.68 en daarbij ook erg beknopt. Ik ben bang dat hij iig niet vergrotend gaat fokken.
Dees schreef:Geen idee wat het dekgeld doet, eigenlijk... Is dat al bekend?
Dees schreef:rindin schreef:Dan zou ik hem idd laten staan. Ik vond hem idd kleiner ogen dan 1.68 en daarbij ook erg beknopt. Ik ben bang dat hij iig niet vergrotend gaat fokken.
Bijna alle paarden die nog geen 3 jaar oud zijn, lijken beknopt. Dat trekt meestal wel weg, tot zo rond 3,5/4 jaar oud.
Kwa type is hij absoluut wel okee, en de bewegingen zijn extra. Op een merrie met voldoende maat zou ik hem wel durven gebruiken.
Geen idee wat het dekgeld doet, eigenlijk... Is dat al bekend?
ajesca123 schreef:Hoi,
Weet iemand of er iets mis is met de site van Lauw van Vliet?
Ben op zoek naar meer info over de hengst First Promise maar krijg steeds een foutmelding
(nog niet eerder gehad bij de site van Lauw van Vliet)
rox11 schreef:Ik heb ook op stal naast de fidertanz gestaan en groter dan 1.64 m is hij wel. Bovendien is het beestje net 2,5 jr oud he, hij groeit nog eens een keer zo lang door... Dat hij een merrie met maat nodig heeft kan idd zijn, de tijd zal dat leren [ook een hengst als apache/ UB40 heeft bij voorkeur een merrie nodig met lengte en maat.] Ik wil hem graag gebruiken op mijn ster preferente merrie van Norway [=jazz x ulft x amor] x contango en die is 1.73m hoog. Dacht eerst aan haar ster eptm dochter van Florencio [1.69 m] maar misschien worden de voeten dan wel smal/klein, die heeft nl erg fijn beenwerk. Die doen we dan maar bij dundee m, ook een erg veelbelovende jonge hengst.
RivellaLight schreef:Bij mij doet de site het nu ook niet(nog niet eerder gehad bij de site van Lauw van Vliet)
Hopelijk morgen is het weer verholpen...