Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amaris schreef:Vraag me wel een beetje af met wat voor types je dan praat?
In mijn gehele paardencarriere kon het nooit iemand ook maar iets schelen of mijn paarden papieren hadden (nee dus)
Het heeft vier benen en het hinnikt en je kunt erop rijden. Wat boeien die papieren?

Volgens mij gaat het er altijd nog om als je maar een leuk gezond paardje hebt of niet dan?
ja mijn paard heeft een topspringer als vader , wil niet zeggen dat jou pony dan ook zoon topspringer is toch
ik vind het maar een papiertje
ze had nog nooit gesprongen blijkbaar
en heeft op een keuring in een feestweek toch al 2 jaar achter elkaar goed prijs! (eerste jaar 3e en tweede jaar 1e en 3e van de dag! melissa_b schreef:Orchidee21 schreef:Ik ken haflingers met papieren die lopen als een krant en ik kan haflingers zonder papieren die lopen de sterren van de hemel.
Guusje van Jolanda Adelaar heeft ook geen papieren en loopt de sterren van de hemel!
maar geen ruime gangen, vind ik!

Madeliefje schreef:Ik zou het je niet aantrekken hoor!! Hier ga ik binnenkort drie pappierloze fjordjes opleren. Zolang ze maar gezond zijn, dat is het belangrijkste!!!