Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

rocksyboy schreef:Vannacht is hier een hoogbenig Wupje geboren, ziet er tot nu toe erg goed uit. Nu kan ik over deze merrie nog weinig zeggen, maar over de andere Wups die ik ken en heb gezien ben ik ook zeer te spreken.
Negro is ook een goede hengst, maar of die vergroot? Naar mijn idee niet. Lengte geeft hij ook niet mee.
Bordeaux al eens overwogen? Geeft maat en body, een goede rug en lendenpartij.
Ik vind zelf een hele goede keuze Bretton Woods. Een prachtige hengst met een goed achterbeen. Goede maat en lijkt dat ook goed door te geven. Dan heb je De Niro en Johnson in de pedigree zitten, welke beide goed bij SH bloed passen.
rocksyboy schreef:Ben je er al uit?
Ik heb geen foto's janderegelaa. Tenminste die heb ik wel maar ik heb geen idee hoe ik die op de computer zou moeten krijgen laat staan hier op bokt.

voyou schreef:het keuzemoment begint in de buurt te komen. Heb nu nog de volgende opties open:
- Opnieuw Desperado, pos: veulen is goed gelukt (heel chique en goed bewegen), verwachting dat hij maat, beweging en goed exterieur geeft, neg: niet bewezen en ben altijd geneigd weer wat anders te proberen.
- Sezuan, pos: super beweging, veel lossigheid, Zack en Don Schufro in afstamming, neg: niets bewezen
- Bretton woods, pos: geeft maat, De Niro in afstamming met 'modernisatie' door Johnson (durf De Niro zelf niet, omdat merrie met Don Schufro ook iets klassiek beest gaf)
- Bordeaux, pos: super aftstamming en geeft goede beesten (dus al iets bewezen), neg: vergroot misschien niet genoeg.
Weet dat 3 van deze hengsten een oc bemerking hebben. Raar toeval dat die drie op mijn lijstje staan.![]()
Maar de merrielijn van mijn merrie geeft heeeel veel prok goedgekeurde beesten, dat ik dat wel aan durf.![]()
Welke van deze zouden jullie doen?
voyou schreef:Ben wel heel blij met het Desperado veulen, dat ik sterk overweeg terug te dekken bij Desperado...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
rocksyboy schreef:Ik zou uit je keuzes van nu Bretton Woods gebruiken. Lijkt mij het beste te passen bij je merrie. Wanneer laat je insemineren?
, Zelf zou ik hier echt wel een veulen van willen hebben of een nakomeling!