Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TurdusMerula schreef:Ik gok dat ts niet zo vaak hoeft te ontwormen of de hoefsmid vaak laat komen. En tuig is in principe een eenmalige uitgave. En poepscheppen is poepscheppen. Ik denk dat het verschil op zoveel paarden nu niet gaat uitmaken... Maar dat denk ik.
Ik snap het idee wel hoor, ik denk alleen dat de 'opbrengst' zo klein is dat geen meerwaarde heeft tov de nadelen.
Bijt mij idd heel erg in iets vast en wil dan echt de naad van de kous weten... is een karaktertrekje van mij. (heb ik wel vaker gehoord
)
)
Eigenlijk twee. Een nordsvensk bruks en een nordsvensk draver. 
)

ceesje schreef:Zorgen dat je met je man duidelijk hebt wat je wil...... Verschil van sheet en shire is nogal groot.
Zelf heb ik enorm veel plezier van mijn pony s met stokmaat 1.40 , mennen maar ook onder de man is mogelijk. Voor kinderen ook eenmotorige maat.
En belangrijkste is inderdaad gezondheid met een goed karakter.

, leuke groep. Jou Billy heeft wel wat weg van onze Krummel ha ha ha ha
liljebo schreef:Voor de meedenkers die nog willen reageren.... mijn reactie blijft tot dinsdag mogelijk uit, want ik ga even naar nederland, naar de verjaardag van mijn mams.

) ietwat verstijvde lijf bijzonder plezierig. Enig minpuntje is de instap .. Maar verder... Wil geen ander meer voor hobbel de bobbel door bos
. had ook je aardige aanbod gekregen sandrina. Zou er hartstikke graag op ingaan (bij allebei) maar ik ben alleen het weekend hier.Vandaag is de hele dag bij mams bezoek en ben ik dus hier en morgen ga ik even naar de kinders en schoonouders. Maandag weer naar huis. Zit altijd krap in de tijd. Maar misschien een ander keertje als we langer in nederland zijn?
)
ze zijn zo leuk