annelot schreef:Hey wat leuk! Hier staat Ryon zijn goedgekeurde zoon Premie! Leuke mensen overigens!
Hey, wou ook even reageren omdat ik je reactie zag. Had overlaatst op de site gelezen dat Premie spijtig genoeg overleden is, dit staat op hun site:
Met grote spijt moeten we u melden dat deze topper veel te vroeg van ons is heengegaan. Op 10 oktober 2012 hebben we de zware besslissing moeten nemen hem te laten inslapen nadat in de kliniek een colontorsie werd vastgesteld. Kranig als hij steeds was heeft hij zelfs tussen zijn koliekaanvallen door in de weide nog een merrie gedekt. Vandaar dat het in dit ras dan ook zo moeilijk in te schatten is voor de veeartsen hoe ernstig de situatie soms is.
Was inderdaad een knappe hengst! Toen ik naar halfbroertjes van mijn merrie aan het zoeken was op hun site (mijn merrie komt ook van de gentse tinkerhoeve en zij hebben nog steeds haar mama) zag ik dat er in 2010 een hele knappe halfbroer was geboren , vader was ook Premie, hij gaf leuke veulentjes!
Verder veel succes met je stage op de gentse tinkerhoeve elisedcl