en dan kun je altijd nodig de telefoon overgeven aan je mama en de dierenarts kan dan wel vertellen dat het nodig is. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dan kun je altijd nodig de telefoon overgeven aan je mama en de dierenarts kan dan wel vertellen dat het nodig is. vuurneon schreef:Chanellhoii schreef:Voor alle andere dingen die er zijn, laten we altijd dezelfde dag nog de Da komen, maar dat me moeder nou wil afwachten, kan k ook niks aan doen?
Jawel hoor, je kan haar ervan overtuigen dat het noodzakelijk is omdat de kosten anders nog hoger kunnen zijn.
).. Ik hoop dat je je moeder nog probeert over te halen.Chanellhoii schreef:@Joscaa .
niet standaard ziet, ze had 1x koliek een lange tijd geleden, en 1x Mijt, toen ook meteen da laten komen
Verder misschien je topic aan je ouders laten lezen, misschien dat ze dan inzien dat het wel serieuzer is dan het nu kan lijken? Dat je als 12 jarige je ouders niet kan dwingen een DA te laten komen, kan ik ook wel begrijpen, maar dan kun je wel proberen om te kijken of je je ouders kan overtuigen dat het belangrijker is dan ze denken. Chanellhoii schreef:Ik kijk elke dag of er al wat veranderd is, er lopen daar ook mensen die savonds laat nog even naar alle paarden kijken.
We hebben al 2 a 3 veulens gehad, dus we weten wel ongeveer hoe het allemaal gaat. Ze staat gewoon op een pensionstal
mika11 schreef:Chanellhoii schreef:Ik kijk elke dag of er al wat veranderd is, er lopen daar ook mensen die savonds laat nog even naar alle paarden kijken.
We hebben al 2 a 3 veulens gehad, dus we weten wel ongeveer hoe het allemaal gaat. Ze staat gewoon op een pensionstal
Nee, dan heb je inderdaad geen dierenarts nodig.
vuurneon schreef:Zou toch zonde zijn ts, als de pony niet drachtig is maar op dit moment gewoonweg te dik en daardoor grotere kans heeft op hoefbevangenheid... Dan wacht je niet op een veulen, maar op medicatie
vuurneon schreef:Zou toch zonde zijn ts, als de pony niet drachtig is maar op dit moment gewoonweg te dik en daardoor grotere kans heeft op hoefbevangenheid... Dan wacht je niet op een veulen, maar op medicatie
mika11 schreef:Nou ja, voor 50,00 euro koop je zo weer een nieuwe shet, een die wel leuk is.
En niet hoefbevangen of drachtig.

Als 12 jarige heb je er inderdaad weinig over in te brengen, daarom ben ik dus des te meer verbaasd dat haar ouders zo reageren en dan nog 2 paarden hebben
(en aangeven dat er wel geld is voor als ze Echt ziek zijn...)