Welke hengsten voor mijn Ampere's?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 14:55

Hotline lijkt me ook wel wat. Zeer fijn bloed.

yvonnepuntnl

Re: Welke hengsten voor mijn Ampere's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 15:04

Kun je dat ook onderbouwen tanjaatjuhh? En op welke van de twee vind je die hengst dan het beste passen?

Kreeg van iemand ook nog Netto als tip voor die uit de Cocktail-moeder. Ik heb m eigenlijk alleen maar zien piafferen en passageren in Den Bosch. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:07

Naar de hengstenshow dan maar Yvonne :) Ben benieuwd wat je keuze's worden... Verder lees ik alleen mee.

aukv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:26

Maar 3 dagen in de week, dat moet net uitkomen

Ik heb contact gehad met van Uytert over het sperma en dat is volgens mij 5 dgn in de week beschikbaar en bij veel aanvraag ook in het weekend al blijft dat moeizaam.

Hebben zelf vorig jaar een hengstveulen ( koffie vos) uit een Metall x Ulster x Lorenz gehad. Waren daar zeer blij mee. Gaan het dit jaar dus weer proberen.

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 11:29

Je merries missen toch lengte in de hals vind ik. Hotline is van de geweldige hengst Hofrat en daar achter zit De Niro wat hem kwa papier ook zeker interresant maakt. Jou merries hebben genoeg bloed. Wat duits bloed er bij in zou ze denk ik goed doen. Ze missen wat beenlengte en hals vind ik.

Ik had de grote gedekt met Hotline en de wat kleinere met Rockefeller ( heerlijk Rubinsteinbloed ). Maar ik ben ook wel gecharmeerd van Duitse bloedvoering:)