kleine lusitano hengsten tot max 155

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 16:46

jus schreef:
Fokker goede vriend heeft een kleine valkhengst , momenteel in training stierenvechten maar hier ook voor gefokt , geen ruime gangen.
Denk ongeveer rond de 1,55 , heb een twenter van hem , word ook niet groot. Ze zijn er wel maar onder de 1,50 ? zit je toch al aan een D pony te denken

oke bedankt heb je foto's van die van jou en die kennis?

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:04

Dit is van de zomer , maar hij is niet veel gegroeit , hij is van mijn zwager , zijn hem lekker aan het pesten dat hij een pony heeft :D

Afbeelding

Dit is zijn vader hij toont alleen veel groter op foto, zal zo even foto zoeken met ruiter

Afbeelding

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:12

Hier kan je duidelijk zien dat hij niet zo groot is , moet wel zeggen dat de ruiter groot is voor een Spanjaard , dit is gewoon training dus de stier word niks aangedaan.

Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 18:40

die vader is prachtig wat een vechtlust heeft dat paard,prachtige foto ook zo met de stier.ik vind ook dat die een heel mooi hoofd heeft(klopt het dat deze ook nog eens wildkleur bruin is?)

het paardje van jullie zwager is een leuk ding oogt nog erg jong moet ik zeggen(weet niet hoe oud deze is).ja maar de grotetelt niet in de arena wel het temprament en vaak zit dat wel goed bij die kleintjes. ;)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:07

Hij word 2 dit jaar is iid wildkleur tenminste heb geen verstand van kleuren :o maar het is een valk (bayo zo worden alle valkkleurigen genoemd hier) en hij heeft strepen op zijn benen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 11:59

jus schreef:
Hij word 2 dit jaar is iid wildkleur tenminste heb geen verstand van kleuren :o maar het is een valk (bayo zo worden alle valkkleurigen genoemd hier) en hij heeft strepen op zijn benen.

ik denk niet dat hij valk is.maar wildkleur bruin.een valk met wildkleur zou veel lichter zijn.het wildkleur verbleekt het bruin wat.maar de kleuren die het portugeese stamboek heeft is beperkt geloof ik

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:32

op mijn andere PC had ik een duidelijker foto van de kleur maar die is stuk |(

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 13:34

jus schreef:
op mijn andere PC had ik een duidelijker foto van de kleur maar die is stuk |(

geeft toch niks maar kijk in mijn profiel dan zie je een valk met wild dus 2 maal een andere verdunning van een gen(1x creme en 1x wild) en dat bleekt een stuk.als je gaat zoeken op wildkleur bruin kom je de kleur van de paarden hier boven tegen.maar eigenlijk zijn we weer afaan het wijken van het topic, :D