dit kleintje wilde je zelf houden toch , wat denk ( hoop ) je meis ? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dit kleintje wilde je zelf houden toch , wat denk ( hoop ) je meis ?
Ben erg benieuwd, blijf een zwak houden voor die prachtige tinkers

Aniekepiek schreef:Even het hele verhaal!
Om 22.26 ging mijn telefoon, Karel belde (degene die voor de wei van Yarah en Shiënna loopt) ''Aniek er ligt een veulen naast!"
Dus ik hophop vlugvlug racend naar de weide, toen was het echt net geboren, ik was gewoon om 21.15 weg gegaan, niks aan het handje, ze stond
nog gewoon te freten samen met shien. Stom, had ik moeten blijven dus!!!
En daar lag hij met zn lange stelten.. een jochie voor Yarah, ze was eerst wat loom en toonde meer interesse in eten wat Jan er in gooide, die was ook gekomen zo lief, hij moet nu gaan werken dus heeft amper geslapen![]()
Die drol wilde dus niet drinken, ofja het ging wel, dan deed hij de speen in zn mond maar hij zoog nietdus dat heeft hem een uurtje gekost voordat hij het doorhad dat hij moest zuigen, slimpie..
Toen wilde yarah's nageboorte niet loskomen en ze was duidelijk bekaf...
Kleine had al n ieniemie poepje gedaan, dus dierenarts heeft gelijk een klismaatje gegeven, waarbij hij gewoon al bokkend dat ding in zn kont kreegzo klein al, en dan al zo stoer bokken!!
Ik heb erg onduidelijke foto's morgen gooi ik jullie er dood mee, i promisshij is vrij zwart van achter, voor is hij wat meer wit, hij heeft een erg sprekend koppie dat aan de kant net Deaglán is en aan de andere kant net Yarah vind dat hij hetzelfde kijkt als Deaglán.
En dan het hartje... alsof het erom gedaan is, daar heeft yaar gewoon zo lang op gewerkt denk ikDat hartje breien he!
Hij is vernoemd naar zijn Oma's Aislinn & Masha en ook een beetje van papa en mama;
Pierlo Gypsies Ashlán
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Owja mijn Ashlán spreek je uit als Azzzslen
haha, zou ik ook doen, daar niet van hihi!
!!