Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LBLGypsyCobs schreef:Is dat hetzelfde als waar ik dit jaar ook bij was?
Dat vond ik namelijk best interessant, lijkt me soms ook best lastig om een paard in te delen.
Jij bedoelt de synchronisatiedag? Die hebben we ook, maar die is puur gericht op de keurmeesters en type-inspecteurs zelf. 

Leonoor schreef:LBLGypsyCobs schreef:Is dat hetzelfde als waar ik dit jaar ook bij was?
Dat vond ik namelijk best interessant, lijkt me soms ook best lastig om een paard in te delen.
Vorig jaar alJij bedoelt de synchronisatiedag? Die hebben we ook, maar die is puur gericht op de keurmeesters en type-inspecteurs zelf.
De beoordelingscursus is bedoelt voor geinteresseerden in het keuren/typeren etc. Dus met een stukje theorie en een stukje praktijk.

. Gaat nooit een vanner worden (als de keurmeesters goed op de gangen letten.
).
Als alles definitief is vastgelegd, gooien we wel topicje open
Juulxx schreef:Muds: Ze is 5 jaartjes oud *nog best jong:P* en ze heeft zomereczeem en dat ik bij mij weg gegaan.. Ze heeft wel dikke manen *zijn nu tot de schouders* en een dikke staart.. alles is nu pas weer een beetje aan het aangroeien vandaar..Ik wil haar wel graag laten keuren ben namelijk zelf ook wel heel erg benieuwd..
Haar vader is baxter en haar opa thunder.. Wat voor types zijn dat dan?
dit is baxter *sterhengst*
[ Afbeelding ]
en dit is der moeder vegilin v.c. *1ste premie
[ Afbeelding ]
en dit haar opa thunder *sterhengst*
[ Afbeelding ]
my fold;) 
Laat maar zien! 
Leonoor schreef:HijadelaLuna schreef:Ennuh Chantal, ik denk dat als Noedel hoog genoeg is hij toch echt net als paps onder de Vanners zal gaan vallen
De hoogte is niet meer een kenmerk waardoor een paard definitief in een type valt tegenwoordig
Dobbelicious schreef:cp112 schreef:Lijkt mij een vanner
Waar baseer je dat precies op? Ik ben namelijk wel heel benieuwd hoe je dat kunt zien.