wisje72 schreef:Oud zijn ze niet, oudste is 7 of 8, jongste net anderhalf, zoals in mijn laatste post geschreven.
Net voordat ze bij mij kwamen is de tandarts geweest, dus dat zit goed...
Ze zijn zo mager omdat ze voordat ze bij mij kwamen verwaarloosd werden en bij een schaap in de wei stonden die hen bij het eten wegjoeg.
En merk vooral bij de jongste dat haar conditie daaronder lijdt.
Ze zijn al flink aangekomen sinds ze hier zijn, maar nog lang niet genoeg, daarom wil ik iets wat ze helpt....
zijn ze op leverbot getest?
Ik weet niet hoelang je ze al hebt,maar ik heb een keer een echt uitgemergeld paard verzorgt ,die kwam al iets bij na twee weken....
Daar kan ik heel kriebelig van worden. Dat was nl. in al jou vorige topics ook zo, waren wel heel wat posts voor nodig voor je een antwoord had op de vraag: 'is er al DA bijgeweest'.....
Dat lijkt mij eigenlijk de eerste stap die je in een dergelijke situatie doet........... samen met de DA bekijken en vervolgens samen met de DA verder behandelen. En dan evt. in aanvulling daarop nog bokt gebruiken. Denk dat je dan veel verder komt...... 
Hopen dat het nu ook gaat aanzetten, in ieder geval meer energie gaat geven.....