Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ragdollcat schreef:Lina_1979 schreef:Ze loopt niveau B, is braaf op stal en in de omgang.
Ze is niet dominant, kan goed met andere soortgenoten, ze is gezond, geen eczeem of stalondeugden.
Alleen naar buiten gaan vindt ze nog wat spannend
als ik het zo lees zou ik er niet meer dan 1200 voor willen geven, want ze is 11 jaar en loopt nog op B niveau.
En echt met de paarden rond de 11 jaar weet je nooit of je er nog lang plezier van kan hebben (artrose en noem maar op, helaas).

mimp3 schreef:Ik vraag me af wat de merrie op de keuringen heeft gedaan,heeft ze goede nakomelingen gebracht? Dat weegt wel allemaal mee in de prijs..Bij ons gaan de haflingers niet weg onder de 2000 euro. Op marktplaats zie je ze wel staan voor een habbekrats maar je moet ook niet zien hoe ze erbij staan. Maar als je absoluut geen interesse hebt in de fokkerij en papieren jou helemaal niks zeggen en je wilt aleen maar af en toe het bos in. Dan kan je wel een goedkoper paard vinden. Maar denk wel aan wat je eventueel in de toekomst wil..