More Quarabs??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joysjuh1987

Re: More Quarabs??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 11:22

@sanneb ik ben het cker met je eens over het karakter dat is ook het eerst waar ik naar kijk bij de combi en dan na een homozyngote hengst wand ik droomde als kind als van een bonte arabier nja nu heb ik een soort van en met een mega top karakter

PaolaPromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:46

Late reactie maar veel te druk geweest met mijn eigen 'nakomeling' de laatste maanden..

Ik fok Quarabs, en heb daar ook (vind ik zelf) de meest geschikte Paint hengst voor :D QS Sensation (zie onderschrift).. Met zijn bijna Arabische looks en attitude maar ooo zo mooi gespierde lijf en correcte bouw. Hij heeft nu 4 Quarab nakomelingen en stuk voor stuk super bespierde en correct gebouwde kids met veel uitstraling.

Ik fok elk jaar 1 of 2 Quarabs en heb bijna altijd wel iets voor verkoop beschikbaar. Bouw vind ik het belangrijkst, daarna pas kleur..

TS, je merrie is heel gaaf! Super mooi koppie met die aftekening!

www.paints-arabians.be

joysjuh1987

Re: More Quarabs??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-13 21:17

@paolapromise dankje jij heb ook leuke paardjes en idd de hengst is erg mooi ook een fijn karakter?

MustangII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:01

Apart beessie

PaolaPromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 14:07

Ja! Sorry, weer een beetje laat. Hij en zijn nakomelingen hebben een heel fijn en gezellig karakter!!