Imoontje schreef:Hoi allen. Nu wil ik ook wat zeggen want ik krijg de indruk dat sweet-angel zichzelf moet verdedigen omdat ze voor deze hengst gekozen heeft. Grote onzin want deze hengst is van topklasse en qua type past hij gewoon goed bij Imona. En fokken is voor een deel nog steeds gokken, niemand krijgt garanties! En misschien lijkt het of sweet-angel alleen op de kleur lette maar ik weet wel beter. Ten eerste moet je op een hengst vallen en hij moet je zeer aanspreken. Dan zijn de bloedlijnen belangrijk en ga je kijken wat je merrie tekort komt. We zijn samen heel serieus naar wat hengsten gaan informeren en hebben er heel wat gezien en beoordeeld. Harri staat niet alleen vlakbij maar heeft ook zoals Joshua al zegt prachtige bloedlijnen en hij heeft niet voor niets al vele prijzen gewonnen. Enne, ieder paard heeft zo zijn tekortkomingen Youngster, daar ontkom je niet aan. Maar qua type en bouw passen Imona en Harri gewoon goed bij elkaar en dan kun je wel naar Groningen of Belgie voor mijn part gaan maar waarom? Ze wordt waarschijnlijk om het jaar gedekt en je zal af moeten wachten hoe het veulen van Harri zich ontwikkeld. Vlakbij Harri's stal staan een paar schitterende nakomelingen en de keuringen zullen voor zich spreken! Dus geen gezeur dat het net een Fries is en dat het je type niet is! Het is een typische COB! En daar kun je op vallen of niet. Die foto is natuurlijk een showfoto, in die houding staat hij niet op stal! Dusse... mijn zegen heb je hoor meissie!!!!
ben het helemaal met je eens imoontje
het is een geweldig beest sweet angel heeft een goei keus gemaakt