Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lailapri schreef:amyyy55 schreef:Ik ken een shet die al 20 is , kerngezond en nooit geent.
Dus het hoefr niet perse. Mijn fjord laat ik wel enten maar dat is puur voor mn eigen gevoel.
Dus omdat niet iedereen die rookt dood gaat aan longkanker moeten we met zijn alle maar lekker gaan roken?
lailapri schreef:shet 20, kern gezond en nooit geënt, het hoeft dus niet perse. Dus omdat er kans is dat ze het niet krijgen hoef je het niet te doen. En tuurlijk is die kans er omdat het het probeert te voorkomen omdat genezen meestal faalt of het paard erg ziek wordt en dus een tijdje niets kan plus dat het duur is en arbeids intensief om die dieren te verzorgen. Van mij mag westnijl ook in de cocktail
Maaike_Ma schreef:wel enten!! heb ooit een keer meegemaakt met een shet van iemand, deze mensen waren vergeten om de shet in te enten en die kreeg dus tetanus. En dat wil je never nooit niet meemaken zoiets!!
keona schreef:Maaike_Ma schreef:wel enten!! heb ooit een keer meegemaakt met een shet van iemand, deze mensen waren vergeten om de shet in te enten en die kreeg dus tetanus. En dat wil je never nooit niet meemaken zoiets!!
hallo tetanus moet je ook laten enten maar niet ieder jaar,hoeft deze.want tetanus is inderdaad vies,maar influenza zeg ik nee