- HEET
- temperamentvol
- eenkennig
- eens je haar knopje gevonden hebt gaat ze door het vuur voor je
Kortom: ik weet niet of ik ooit nog voor een haflinger zal gaan, deze heeft me bloed, zweet en véél tranen gekost
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik moet altijd strakke instructies geven of de verzorger wordt gewoon de stal uitgetrapt...
. Dat ze bijvoorbeeld bij mij helemaal niets wil ofzo
het is een merrie van rond de 20. Die zijn toch wel braaf? kim_dura schreef:Ik krijg misschien een te verzorgen, en ik lees hier in dit topic veel dat ze zijn: eenkennig, doet niets kwaad, knuffelbeer, maar als je ze bijrijd, zou eventuele eenkennigheid dan een probleem zijn? Daar ben ik dan een beetje bang voor. Dat ze bijvoorbeeld bij mij helemaal niets wil ofzo
het is een merrie van rond de 20. Die zijn toch wel braaf?
Mar als je eenmaal door die 'uitprobeertijd' bent gekomen zal de pony misschien ook we anders zijn.
leon10tje schreef:Meestal zal een paard je wel uit proberen dat doet mijn verzorgpony ook nog maar voor de rest doet hij niemand kwaad ,maar als hij je niet mag laat hij dat wil zienMar als je eenmaal door die 'uitprobeertijd' bent gekomen zal de pony misschien ook we anders zijn.
maar het zijn wel steeke dieren!