Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

GamblersCup schreef:Ik snap echt niet dat mensen het nog durven te overwegen... je hebt een shet, het ding is niet eens een meter hoog, je bent geen 6 jaar meer. Denk nou eens na, denk eens aan je pony, ipv aan jezelf en lol hebben over (letterlijk) de rug van je dier. Als je wilt rijden, koop dan gewoon een paard op formaat. Gewoon niet doen.
En dan aankomen met rare "redenen" met knieen gekneusd... sorry hoor, je bent 17, gedraag je eens naar je leeftijd.
GamblersCup schreef:Ik snap echt niet dat mensen het nog durven te overwegen... je hebt een shet, het ding is niet eens een meter hoog, je bent geen 6 jaar meer. Denk nou eens na, denk eens aan je pony, ipv aan jezelf en lol hebben over (letterlijk) de rug van je dier. Als je wilt rijden, koop dan gewoon een paard op formaat. Gewoon niet doen.
En dan aankomen met rare "redenen" met knieen gekneusd... sorry hoor, je bent 17, gedraag je eens naar je leeftijd.
Ik heb vorig jaar mijn kruisband heftig verrekt, mijn knieen zijn hierdoor echt heel slecht geworden, maar loop, ren, stuiter en spring nog steeds hoor
Ja, het gaat niet allemaal pijnloos, maar ik zie het weldegelijk als laks iets als je die 100 meter even niet kan lopen. Ik loop ook gewoon door mul zand, fiets met zwaar tegenwind etc. Als ik dat met een verrekte kruisband kan doen, kan jij het al helemaal met een knie die vroeger gekneusd is
EmmaVZ schreef:Ik ben wel te dun nu ja, maar 60 kilo, nee, dan zou ik me niet meer gezond voelen denk ik. Sowieso ga ik 60 kilo toch nooit halen want hoeveel ik nu eet, ik wordt toch niet zwaarder
ik woog op mijn 17e 52 kilo.... en nu 20 kilo meer, en nee, mijn eetpatroon en leefwijze is NIET verandert
lifaya schreef:EmmaVZ schreef:Ik ben wel te dun nu ja, maar 60 kilo, nee, dan zou ik me niet meer gezond voelen denk ik. Sowieso ga ik 60 kilo toch nooit halen want hoeveel ik nu eet, ik wordt toch niet zwaarder
zeg dat nietik woog op mijn 17e 52 kilo.... en nu 20 kilo meer, en nee, mijn eetpatroon en leefwijze is NIET verandert
het zou zomaar kunnen dat alles er opeens aankomt
LaraPluis schreef:ik zit met mijn voeten aan de grond, dus balans is geen probleem hoor
pluis vind het rijden altijd heel erg leuk heb ik het idee, zijn oortjes staan naar voren en hij loopt lekker door.
als ik ga lopen loopt hij heel sloom en wordt hij chagarijnig haha.
en voor degene die zegt dat ik lui ben: ik heb een van mijn knieën ooit gekneust, dus eigenlijk mag ik niet meer lopen en al zeker niet over zand, dus op de pony belast ok mijn knieën minder heftig dan wanneer ik loop. denk niet dat je het vervelend bedoelde hoor
. Dat zou een mooie bak zijn, dan is zeker 75% van de bevolking invalide denk ik
Misschien dat je wat uit moet kijken op ongelijke ondergronden, omdat je knie wat gevoelig is om te verdraaien, maar niet meer mogen lopen nadat je ooit een kneuzing hebt gehad .....
lifaya schreef:En betreft een knie ooit kneuzen en niet meer mogen lopen, dat is het gekste wat ik ooit heb gehoordIk heb vorig jaar mijn kruisband heftig verrekt, mijn knieen zijn hierdoor echt heel slecht geworden, maar loop, ren, stuiter en spring nog steeds hoor
Ja, het gaat niet allemaal pijnloos, maar ik zie het weldegelijk als laks iets als je die 100 meter even niet kan lopen. Ik loop ook gewoon door mul zand, fiets met zwaar tegenwind etc. Als ik dat met een verrekte kruisband kan doen, kan jij het al helemaal met een knie die vroeger gekneusd is
) dan koop je er eentje op formaat, hulpdieren gaan toch via een stichting?