mijn merrie van 10 jaar. ik doe altijd lekker veel anti klit en voorzichtig kammen, bij de puntjes beginnen en dan langzaam steeds hoger.
-sorry als de vraag niet mag-Maar ik kan niet goed vinden wat dat Cowboy Magic is?Er zijn meer producten van het merk hahaHet is toch gewoon anti-klit ofzo?
set_elkol schreef:cowboy magic heeft shampoos en hele goede anti klit, ik zweer er ook bij!Oke thnx!K zal t van t volgend jaar es kopen
wienkecarlo schreef:[ Afbeelding ]Carlo met zijn lange manen.( en grote kuif) Wat vinden jullie van Hem?
Ik ben trots op mijn exeempony.Ze heeft nu super mooie manen.Er staan ook heel wat knapperds bij hier.
Casper! Ik doe eigenlijk helemaal niets aan zijn manen... Af en toe kam ik ze eens door en spuit ik er ontklitter in. Dat is het zo wat
wienkecarlo schreef:wienkecarlo schreef:[ Afbeelding ]Carlo met zijn lange manen.( en grote kuif) Wat vinden jullie van Hem?Ik vind die kuif echt grappig
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YEQVTORN.jpgRose (ookalweer in de lente nu zijn haar manen iets langer)
Mijn mooie dames:Lillith (zwarte) heeft altijd vlechten in, anders staat ze met grazen op dr eigen manen