Noordzweeds paard kopen.... Wie weet waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

95Ellen

Re: Noordzweeds paard kopen.... Wie weet waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 15:04

Ja ik zou idd nooit een paard kopen voor ik hem zelf gezien (en eigenlijk ook gereden) heb... zéker niet als je er zo veel moeite voor doet door hem helemaal uit het buitenland te halen. En inderdaad, als je iemand anders voor je laat kijken en diegene vindt het paard helemaal geweldig, hoef je hem zelf daarom toch ook niet gelijk leuk te vinden... Zelf kijken lijkt me een must.

ChristineAM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 12:05

Sorry... Ik zie nu pas alle reacties die er nogbij gekomen zijn...

Nee, wij willen ook ongezien geen paard kopen... Natuurlijk niet. Wij hebben van alles geprobeerd om in contact te komen met mensen in Zweden die ons de weg zouden kunnen wijzen waar we moeten zijn in Zweden en bij wie. maar wij zijn de taal niet machtig en ik vind het ook heel spannend om een paard te kopen in het buitenland en dan te vervoeren naar NL.
Onze grote hoop is dat wij ooit een prachtige NZ kunnen vinden in Nederland. En anders blijft het een droom.....

Groetjes, Christine.

95Ellen

Re: Noordzweeds paard kopen.... Wie weet waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:10

Dat is jammer..
Ik help jullie hopen :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:11

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:24

ChristineAM schreef:
Sorry... Ik zie nu pas alle reacties die er nogbij gekomen zijn...

Nee, wij willen ook ongezien geen paard kopen... Natuurlijk niet. Wij hebben van alles geprobeerd om in contact te komen met mensen in Zweden die ons de weg zouden kunnen wijzen waar we moeten zijn in Zweden en bij wie. maar wij zijn de taal niet machtig en ik vind het ook heel spannend om een paard te kopen in het buitenland en dan te vervoeren naar NL.
Onze grote hoop is dat wij ooit een prachtige NZ kunnen vinden in Nederland. En anders blijft het een droom.....

Groetjes, Christine.

Nou ja, ik wil wel helpen als je toch ooit hier wil kijken. Ben geen bemiddelaar, maar ken wel redelijk de weg en uiteraard de taal, gezien ik in zweden woon