Ik ben dus eigenlijk nog nooit op het haflingerforum geweest! Hoe is het met jou paardjes nelflobo, oud en nieuw rustig doorgekomen? Is er veel vuurwerk bij jullie in de buurt?
Nelflobo
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-13 11:33
Hey Atent, de beste wensen voor 2013!!
Hier bij ons was het vrij rustig wat betreft vuurwerk; op het hoogtepunt, toen heel Epe ineens vuurwerk af ging steken, hebben de paarden even wat rondjes gedraafd (door de stallen heen en de paddock rond, was net een weerhuisje) maar dat was dan ook alles Gelukkig was al het vuurwerk behoorlijk op afstand en zelf steekt hier niemand van de buren vuurwerk af (verstandige mensen allemaal, haha). De champagne was lekker en we hebben een gezellige avond gehad.
Hoe was het in het centrum van Epe? Hebben jouw beestjes nog last van het geknal gehad?
Groetjes!
Otti1977
Geplaatst: 17-03-13 17:48
Hoi,
de pony die ik verkocht hd is weer onverwachts terug!
Sandrina
Geplaatst: 17-03-13 18:22
Atent schreef:
Hoi,
de pony die ik verkocht hd is weer onverwachts terug!
HUH? hoe kan dat nou? Is ie teruggelopen of................? Kon ie niet aarden op dat plekje? Wat vindt zijn vriendje ervan?
Nelflobo
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-13 18:34
Vertel? Ik ben razend nieuwsgierig! En ga je hem nu houden?
Otti1977
Geplaatst: 18-03-13 02:30
er is zo tegen mij gelogen. Ik had hem als gezelschapspony verkocht naar maarsbergen. Leek allemaal erg leuk. Lekker thuis bij iemand. En haar buurmeisjes konden lekker borstelen. Leuk leven voor pony van 3 dacht ik. Werd ik pas gesmst dat die misschien verkocht werd naar een dochter van een vriendin van haar.want die was zo gek op hem. Tja kan denk je dan ook leuk. Kreeg ondertussen ook te horen dat die beleerd was en zelfs bosritjes maakte met hem zo braaf. Toen later sms dat die niet verkocht werd.hij bleef bij haar. Ik was opgelucht. Ik gevraagd blijft die echt? Anders wil ik het graag weten dan kijk ik wat ik kan. Met de reden dat ik niet wilde dat hij de handel inging. Nee hij bleef. Leuk denk je dan. Ze wilde nog wel weten wat zijn ouders waren want dat wilde meisje weten die hem reed. Ook graag foto's vind zo'n meisje leuk. Krijg ik 2 dagen later een mail dat hij verkocht is naar een hele lieve mevr. Ik kon contact houden als ik wou. Ja tuurlijk wilde ik dat. Maar waarom verkocht? ze kreeg andere interesses. Had hem ingeruild voor een 2 jarig paardje. Ik contact gezocht krijg ik na paar dagen terug dat verkocht word!!! Hij was niet lief en sacho naar mens en dier en vooral naar kinderen. Had ook een meisje geschopt en viel aan in de wei! Mijn Winnetou nee dat kan niet. Maar ja waar die voor te koop stond had ik niet. Bijna het dubbele dus alles aangeboden om te helpen want dit was niet mijn Winnetou. Ik mocht me er niet meer mee bemoeien. Ik kreeg wel te horen waar die heen ging. Dat deed pijn zeg. Lag er wakker van. Na paar dagen heb ik de stoute schoenen aangetrokke en een hele lieve mail gestuurd met een laag bod en dat ik hem dan ook na 2 dagen meteen op wilde halen krijg ik hele lieve mail terug dat het goed is! Ze had hem dus als 5 jarige gekocht! Hij moet nog 4 worden. Koper van mij had gezegd dat ik fouten had gemaakt kwa leeftijd enzo en dat ze di niet gecheckt had. Ik werd zwart gemaakt. Maar dan hoor je alles van hem en wordt je verdrietig. Iedereen was bang van hem. Ik googlen en kom erachter dat hij maand na verkoop al zadelmak op marktplaats staat. Arm dier. Snel ingereden en 2 keer verhuizen ik korte tijd. Hij was gewoon overvraagt denk ik. Zaterdag werd hij gebracht. Wat nerveus en schrikkerig. Zijn vrienden kenden hem nog. Kom ik gisteren daar stond mijn oude Winnetou. Zo lief en rustig als altijd. Hij is gewoon de oude.hij gaat nooit meer weg. Alleen 1 minpunt hij is geschoren en nog lelijk ook. Nu dus dikke dekens om hopelijk krijgt hij het niet koud. Anders mag hij naar mijn vriendi op stal maar wil hem eigenlijk niet weer verhuizen. Heel lang verhaal. Maar hij is er weer. Zal morgen eens foto's plaatsen.
Wat een verhaal. Helaas lees/hoor je dat zovaak. Goed dat je actie hebt ondernomen. Slaap je nu weer goed, nu ie weer thuis is? Dacht je dat ie daar goed stond. Wat een gelieg en bedrieg. Bah sommige mensen zijn dat woord niet waar, mensen. En dat scheren? maakt niet uit; dat groeit we weer goed.
Otti1977
Geplaatst: 18-03-13 19:02
sandrina zit jij niet meer in het topic van de 4daagse? Anders had je het al geweten van Winnetou
Sandrina
Geplaatst: 19-03-13 09:39
Atent schreef:
sandrina zit jij niet meer in het topic van de 4daagse? Anders had je het al geweten van Winnetou
Ik heb niet aangeven dat ik dat niet meer wilde ontvangen, vond het al zo stil daar. Kreeg al een tijd geen berichten. Kan iemand anders mij eruit gegooid hebben?
heb ik ook weleens dat ik ineens geen berichten krijg! heel vreemd. Gewoon even opnieuw abboneren, ze kunnen je er niet zomaar uitgooien hoor. We kletsen flink door daar en heb je al een tijdje niet gezien!
Jeetje Atent, wat een ellende allemaal, arme Winnetou....blijkt wel weer dat niemand eigenlijk echt te vertrouwen is en dat mensen zich in eerste instantie anders voor kunnen doen dan ze zijn. Rotzakken!
Maar gelukkig is hij weer terug op zijn ouwe stekkie en bij zijn vriendjes en bazin, wat zal het beestje happy zijn nu hij "back in town" is. Wel uniek dat je hem alsnog terug kon kopen trouwens, als je net wat minder doortastend was geweest (of wat later was geweest) had je hem waarschijnlijk nooit meer terug gezien.
en hij is helemaal weer de oude. Behalve zijn hoeven. Smid komt zaterdag. Staat nu met deze jou onder 4 dunne dekens Hij moet het niet koud krijgen.
Otti1977
Geplaatst: 22-05-13 14:25
Hoi Nelflobo,
Ik heb een tijdje niet meer gekeken hiero. IK ben weer volop aan het rijden met Atent. Misschien leuk om een keer af te spreken om samen te rijden. Ik moet wel ernaast tot ik jou tegenkom, ik kom nog niet makkelijk alleen weg, maar hij is met zijn 2en superbraaf in het bos. Ik heb toevallig pas bij fiets ook een zak spelt gekocht, ideaal dat hun dat verkopen zeg!