Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

annastasia schreef:Als moeder in het stamboek zou worden opgenomen dan zou rex voor mij en denk ook anderen interessanter worden. Maar je kunt een eigenaar niet dwingen... Het zou al heel mooi zijn als die in februari wordt aangewezen.
trishvm schreef:nee idd je kunt een eigenaar niet dwingen.
maar fokken we nu om een mooi papier te hebben of om een aparte sportpony te fokken?
Als Rex de kansen krijgt komt ie heel ver in de sport en dat kan in het springen of dressuur zijn,want hij kan heel veel draven heeft een mooie grote galop en kan super springen.interessant genoeg dus....lijkt mij.
violente schreef:trishvm schreef:nee idd je kunt een eigenaar niet dwingen.
maar fokken we nu om een mooi papier te hebben of om een aparte sportpony te fokken?
Als Rex de kansen krijgt komt ie heel ver in de sport en dat kan in het springen of dressuur zijn,want hij kan heel veel draven heeft een mooie grote galop en kan super springen.interessant genoeg dus....lijkt mij.
Mee eens, maar in de huidige markt is een papier met bewezen pony's helaas wel een pré...
Zeker voor mensen die serieus aan de fokkerij willen timmeren.
Maar het doet uiteraard niets af aan de kwaliteiten van een pony als er een vb merrie in de lijn zit. Het zou alleen een stukje drempel wegnemen. That's all