Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haflinger15 schreef:moonforever schreef:http://www.youtube.com/watch?v=ybPDZxeW ... ature=plcp Hierbij nog een filmpje<
Jezus die springt echt met een krachtige afzet
Onze zeer gelovige kids, vinden dat echt ontzettend cool... idefix4 schreef:Een Anda is net zo gebouwd als elk ander paard. Dus nope, de spieren lijden er niks mee. Ik vind het zelfs een aanvulling op dressuur. Het is goed dat een paard de benen leert optillen en laten we wel wezen, galopperen is ook aanspringen, dus het is heel natuurlijk dat een paard springt.
Persoonlijk vind ik de PRE makkelijker springen dan mijn WPN. Die is springgefokt en een ongeleid projectiel in een bak met hindernissen. Dat eist veel stuurmanskunst van mezelf. De PRE vertrouwt meer op mij en is daardoor makkelijker te wenden en te sturen. De PRE is een voorouder van de quarter en als er een paard is wat kort kan wenden... En de echte PRE kan van nature ook snel wenden, want hij moet dat kunnen in de arena tegen een stier. Daar is ie van origine voor gefokt.
En idd, onze Desperado is ontzettend cool... hij mag af en toe zelfs Amerigo vervangen.Onze zeer gelovige kids, vinden dat echt ontzettend cool...
Onze oudste dochter van 9 rijdt ook zo met hem weg. Ze zijn stukken slimmer dan de KWPN die ik tot nu toe ken. idefix4 schreef:Dank je! Ik was vanaf mijn 13e al fan van de PRE en droomde ervan om er zelf 1 te hebben. Nu droom ik er van om er 2 te hebben.Onze oudste dochter van 9 rijdt ook zo met hem weg. Ze zijn stukken slimmer dan de KWPN die ik tot nu toe ken.
, en dan ga ik vast later ook wel een sprongetje wagen. Is niks mis mee