[TI] tinker scheren wel of niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:42

Hier gisteren ook mijn merrie geschoren, benen niet geschoren en hoofd totaan de bakstukken van het hoofdstel, baard is er dus lekker af.
Ze staat nu onder een 200 grams Rambo Quarter met hals 24/7 buiten.

ringelberg

Re: tinker scheren wel of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 23:45

Mijn merrie wordt elk jaar geschoren en zowel zij als ik zijn daar prima tevreden mee.Net als die van Annelot helemaal behalve de benen.Mijn merrie staat heerlijk te soesen tijdens t scheren en ik merk dat ze fijn in conditie blijft als ze geschoren is.bevalt prima

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:14

Voor de mensen die ervaring hebben met Tinkers scheren die 24/7 buiten staan; hoe vaak per winter hebben jullie moeten scheren? Ik las op vorige pagina iemand die drie keer scheert per winter? Is dit altijd zo?

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:54

Ik scheer inderdaad 3 keer in de winter. Eerste keer begin november, tweede keer rond kerst geloof ik en dan nog tegen het voorjaar.
Harley geeft er ook helemaal niets om, hij staat keurig stil, zelfs zijn hoofd laat hij gemakkelijk toe.
Zijn hoofd scheer ik maar voor de helft, alleen de onderste helft tot aan de bakstukken zeg maar.