Klopt, tijdje geleden heeft hij om die reden te koop gestaan maar is nadien terug uit de verkoop gehaald. Die reden is dan ook weer volledig opgelost, en niet meer de reden waarom hij is weg gegaan zoals ik al zei. Maar ja prima voor jou, noem het best speelgoed. Ik ben de persoon die er geld voor betaald... Niet jij, dus ik beslis dan ook wat ik er mee doe. Ik heb een super goede thuis voor hem gezocht, heb hem nog altijd elke dag de zorg gegeven die hij nodig had. In mijn ogen, heb ik dus niets verkeerd gedaan. Maar goed, off topic zoals ik al zei dus.
Ach Arabiertje het zit je weer niet mee hé... paard nummer 15 op 2 jaar ? Waarom zoek je geen job bij een paardenhandelaar ofzo, dan heb je steeds nieuwe paarden om handen en hoef je ze niet te kopen ? Warona ging nooit meer weg en blabla en filpmjes met I LOve you blabla en nog geen maand later was ze al niet goed genoeg niet meer voor je terwijl iedereen je al attent had gemaakt nog voor je ze kocht, maar het kon je toen niet schelen je hield van dat paard. Je kocht nu weer een veulen terwijl je dit jaar of vorig jaar nog een jonge Fries geen weg mee kon, je durfde die zelfs niet alleen op de weide et zetten weet je nog ? Vind het eigenlijk erg zielig dat je steeds nieuwe topics opent met je nieuwe aanwinsten en als er dan iets over je manier van doen wordt gezegt je jezelf zo probeert te verdedigen met waardeloze argumenten. Geef het dan gewoon voor 1 keer toe dat je dieren graag ziet komen en ... gaan... mevrouw heeft op tijd nieuw speelgoed nodig, het gaat hem vooral om de aandacht die je ermee krijgt. Je hebt ondertussen al zo veel paarden gehad en daar kun je waarschijnlijk heel leuk over vertellen, maar na zo veel paarden heb je nog niet eens de ervaring, kennis en maturiteit voor er 1ntje te kunnen houden... zielig een handelaar verkoopt paarden om er geld aan te verdienen, maar jij bent veel erger, jij doet het gewoon voor je plezier...
Wat een ontzettend leuk dier zeg.. wauw. Zonde dat hij alweer weg is... krijg wel een beetje de kriebels van bovenstaanden teksten die Bokkers neerzetten... als dit echt zo is dan... nouja.. erg sneu voor de diertjes..
horsii
Geplaatst: 05-12-12 16:41
jeetje , alweer gekocht en verkocht, mischien kan je beter niet meer aan een eigen paard beginnen