mijn vriendin wil een shet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chokoxbrowny

Re: mijn vriendin wil een shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:35

Het komt wel goed hoor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:37

LisanneFloor schreef:
Het lijkt mij dat je een paard elke dag moet poetsen?

Bij 4 van mijn paarden is het al 3 maand geleden. Lopen 24/7 buiten. Nu met dit weer wrijven we soms de ergste modder er eens af maar thats it.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 22:40

Sowieso, zowel als een paard/pony vind 't *meestal * leuk aandacht te krijgen,
ik denk sowieso 3 x per dag sóchtends 'smiddags 'savonds etc *D

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:03

martje99 schreef:
ik bedoel kwa poetsen enzo, bij shetlander hoeft dat niet zo vaak toch?

Een shetlander is ook gewoon een pony hoor, heeft ook evenveel aandacht nodig als een grotere pony.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:42

Klarinda schreef:
martje99 schreef:
ik bedoel kwa poetsen enzo, bij shetlander hoeft dat niet zo vaak toch?

Een shetlander is ook gewoon een pony hoor, heeft ook evenveel aandacht nodig als een grotere pony.

Helemaal met je eens. En zeker 3x per dag goed voer, controle op gezondheid en altijd een goed onderkomen. Maar liever niet te hard poetsen nu, dat maakt 'm minder waterdicht. ;)

lisenpip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 23:30

je neemt een eigen pony nou hup elke dag er heen! en niet omdat het moet ! je neemt geen pony zomaar even? en je kan niet denken nou heb vandaag geen zin en morgen niet en over morgen niet! oh me vriendje dit me vriendje zo!! en waarom een shetlander? wat gaat ze er mee doen? neem lekker eerst een verzorg pony want blijkbaar weet ze vrij weinig als ze niet eens weet hoevaak ze naar een ponyt moet. elke dag lijkt mij,

bentevanbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 14:28

Je zegt dat je 2 verzorgpony's hebt , kan je vriendin er niet eentje overnemen en kijken of ze het wat vind ? Als ze nu al vraag hoevaak ze er na toen MOET lijkt het mij dat ze er weinig interesse in heeft. Laat ze er eerst beter overna denken , het blijft een dier geen voorwerp ;)
Het is niet zo omdat hij klein is weinig aandacht nodig heeft , hij wilt ook aandacht !

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 00:14

bentevanbeek schreef:
Je zegt dat je 2 verzorgpony's hebt , kan je vriendin er niet eentje overnemen en kijken of ze het wat vind ? Als ze nu al vraag hoevaak ze er na toen MOET lijkt het mij dat ze er weinig interesse in heeft. Laat ze er eerst beter overna denken , het blijft een dier geen voorwerp ;)
Het is niet zo omdat hij klein is weinig aandacht nodig heeft , hij wilt ook aandacht !

Ja inderdaad!
Want vaak als (Shetlanders) zich vervelen dan gaan ze vervelende ondeugende dingen uithallen.
En elk dier wilt aandacht of liefde althans de meesten.
En shetty's zijn harstikke leuk! *D

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: mijn vriendin wil een shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:28

En wat dacht je van het uitmesten van de paddock? Ik mest mijn paddock elke dag wel uit, ik vind het zonde als ze de mest door het zand heen lopen, dan word het een vieze bende.