Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) zal zonder aanleiding een mep geven ... hier zullen wel meerdere waarschuwingen of tekenen van ongenoegen aan vooraf zijn gegaan die TS wellicht niet gezien of herkend heeft ?
troi schreef:Vermoedelijk houd ze vooral van niks doen en eten zoals de meeste shetjes...
Verwacht niet dat ze nog volop een uur gaat rijden, longeren of wat dan ook. Gewoon een beetje rustig aan doen maar WEL consequent zijn.
). Voor de wagen worden wel andere spieren belast. Ik denk dat het verstandig is als je eens samen gaat longeren met iemand erbij die meer ervaring heeft en die dan weet wat hij op dat moment kan doen. Daar kun jij alleen maar van leren en dat is hartstikke handig!Jelleee schreef:Precies, vanaf hier is het gewoon niet te oordelen of jouw pony wel of geen lichamelijk probleem heeft (al schijnen sommige mensen dat wel te kunnen zien). Voor de wagen worden wel andere spieren belast. Ik denk dat het verstandig is als je eens samen gaat longeren met iemand erbij die meer ervaring heeft en die dan weet wat hij op dat moment kan doen. Daar kun jij alleen maar van leren en dat is hartstikke handig!
Een hoofdstel omdoen is hier waarschijnlijk niet de oplossing, denk dat het meer de verhouding is tussen jullie die het probleem is.
martje99 schreef:de eigenaar kijkt er niet naar om, daarom vind ik het ook zo zielig als ze niet meer gepoest worden. het zijn er 2 trouwens, erika en julia, erika is de vervelende, julia is super lief en daar heb ik verder ook geen problemen mee, ze is alleen wel hoefbevangen wat nooit meer goed komt, ik men wel met erika en dan is ze super braaf! dus ik denk dat ik dat maar wat vaker ga doen, ik verzorg ze nu 1,5 jaar ongeveer, sinds halfjaar met longeren enzo, dus een band heb ik wel, alleen erika is altijd al zo geweest een beetje..