Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik wacht mee!

Hopen dat TS gou foto's plaatst!
na een prachtige dag. Ik wilde met jullie even delen wat ik zojuist op facebook heb gezetCitaat:Wat een knap kind! En wat ben ik apentrots op mijn 5 jarige meisje die als doorgewinterde mama voor de kleine zorgt maar wel van ons alles toelaat. Onbeschrijfbaar! Na met mijn lot uit de loterij Caro 2 jaar lang alleen maar plezier en geluk te hebben gehad had ik nooit durven dromen dat dit allemaal zo goed zou verlopen. Dat het een vosje zou zijn, een merrie, lief net als mama en bovenal gezond. Het geluk moet een keer op zou je denken. Maar ze is het allemaal. Zij is niet figuurlijk maar letterlijk een lot uit de loterij, vos, nu al een nog grotere kroeler dan mama en supergezond! Ik wilde graag een naam die ik kon afkorten naar Immie, mijn koosnaam voor het paard die mij heeft geleerd hoe het is om een échte band te hebben samen. Eentje die na 2 eigen paarden helemaal niet van mij was, maar die ik nog elke dag mis. Na maanden denken heb ik gekozen voor de naam die ik volgens mij al voor het insemineren in mijn hoofd had, Imagine. De afkorting Immie gebruiken werkt helemaal niet achteraf, want er is maar 1 Immie en haar zal ik nooit vervangen. Een nieuwe roepnaam moet nog bedacht dus, maar dat komt vanzelf. Ze is prachtig en mijn lieve Caro, die gaat nooit meer weg.