Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. De merries zijn een tinker en een KWPN'er, daar kan Cait ook goed mee overweg.
Jack komt altijd braaf naar me toe. Johan_Luna schreef:Luna staat 24/7 buiten met een schuilhok, en ze staat in een kudde van 6 paarden waarvan 1 ervan ook een tinker is

Kailonne schreef:tot een maand of 3 geleden stond Jack alleen op een wei met vriendjes om hem heen. Alle paarden hadden dus een eigen wei. Ik vond dat altijd wel makkelijk, omdat ik er tegenop zag om hem uit de wei te halen als de andere paarden dan bij de draad stonden. Hoe krijg ik Jack er dan uit zonder dat de andere paarden onstnappen. Nu ben ik verhuisd en staat Jack lekker in een kudde van 6 paarden. Het uit de wei halen is geen probleem. De andere paarden komen niet eens, want die zijn aan het eten![]()
![]()
Jack komt altijd braaf naar me toe.
In de zomer staan ze 's nachts ook buiten en in het najaar en winter gaan ze 's nachts op stal. Op stal hebben ze een bodembedekking van hooi en nog een bergje dus ze krijgen voldoende ruwvoer.
Jack is nu heel relaxt en ik daardoor ook!!