snowdon schreef:Zoveel brave kindershetten zijn er niet als je ze zoekt....
Ben ik het helemaal mee eens. Ik zal zelf nooit opzoek zijn naar een echt brave kinderpony omdat ik ze voor de fok heb en dus meer naar papieren kijk.
Heb hier wel een merrie staan die écht stikbraaf is. Ze wilde eerst niet drachtig worden dus zou ze eigenlijk te koop komen. Mijn vraagprijs zou dan 6/700,- geweest zijn. Gelukkig is madam inmiddels drachtig gescand en mag ze lekker blijven.
Ik had tot vorige maand een leuke bonte merrie te koop. Zij is als kinderpony verkocht naar Frankrijk. Deze man wilde mij wél een net bedrag neerleggen ipv. al die onzinbedragen die ik er op geboden heb gekregen (75 euro 150 euro
)
dus ik vind "papier" een beetje raar... Vooral als het om een shet gaat waar de kids echt nog niet mee de sport in gaan... En ik neem even voor het gemak aan dat als je een kinderpony zoekt, je er niet zo snel mee gaat fokken.... (genoeg mensen die het wel doen hoor).. Maar ik vind 1500 echt extreem veel voor een shetlander?
) en mjah... Het zegt wel iets (karakter eigenschappen etc. zijn natuurlijk deels erfelijk) maar stel dat ik een super lelijke pony tegenkom, geen papier, geen sportpony, maar wel die super lief en braaf is, dan heb ik daar evenveel "plezier" van dan van een pony met papier... Hangt er ook af wat je er mee doet en als je er mee fokt, dan ligt het alweer heel anders natuurlijk dan dat wanneer ik ooit een kinderpony zou zoeken