Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*Tamara* schreef:Welsh A's vind ik echt zoooo gaaf, echte mini-Arabiertjes alleen dan met lekker veel, lekker dikke manen. Prachtig, zo'n koppie met van die mooie, sprekende oogjes, onder een dikke bos manen vandaan, spitse oortjes en zo'n smal neusje met grote neusgaten en dan een mooi blesje erbij. Schitterend, echt schitterend. Verder prachtig gebouwd, jammer dat ze niet zo groot worden. Vind ze ook heel lief, vind Welsh A's echt het leukste, maar de rest mag er ook wezen!
Vooral die koppies, geweldig. En die kleintjes rijden er ook zo leuk mee weg... Vooral met springen doen ze het goed, echt geweldig leuk om naar te kijken vind ik dat.
) vind ik egt super geweldig! het karakter de bouw super gewoon! voor al die sectie A/ B vind ik super! jammer dat ze zo klein zijn! Meestal hebben de welsh K metteen weer zo minder type..... ook heel erg mooi hoor! maar die kleine welshjes vind ik altijd nog de leukste!